Liebster Award

by - juni 17, 2015

Angelique van de blog Sweet Silver Lining heeft een tijdje terug mij de Liebster Award gegeven. Angelique, nogmaals dank je wel! Erg lief dat je aan mij gedacht hebt. Nu is het de bedoeling dat ik wat vragen van haar ga beantwoorden en ook de award door geef. Dat laatste ga ik niet doen, maar die vragen.. die beantwoord ik hier voor je.

» Liever vroeg slapen & vroeg weer op of laat slapen en laat weer op?
Vroeg slapen en weer vroeg op. Ik ben een ochtend mens, eigenlijk altijd al zo geweest. S'avonds tegen 22.00 a 22.15 uur kruip ik het liefste in bed en de volgende ochtend staat Bentley alweer vroeg op mij te wachten.

» Wat is je favoriete kleur?
Lastig.. mogen het er ook twee zijn? Turquoise en paars vind ik erg mooi.

» Wat is voor jou echt een ultiem geluksmomentje?
Momenteel is dat de tevredenheid van Bentley zien. Of hij nu heerlijk op zijn ruggetje naast mij ligt te slapen of heel trots met een balletje aan komt lopen.. Hij tovert iedere keer weer een lach op mijn gezicht. Lieve pluizebol 

» Als je de kans had om terug te gaan naar het verleden of reizen naar de toekomst, welke zou je dan kiezen en waarom?
Terug gaan naar het verleden. De toekomst mag voor mij een verassing blijven, dat wil ik liever allemaal niet weten. Maar ik zou enkele dingen in mijn verleden wel opnieuw willen beleven. Ook om te kijken of ik deze zaken dan anders zou hebben aangepakt of toch op de 'oude' manier.

» Welk gerecht kun je steeds opnieuw eten?
Pizza Hawai.. blijft heerlijk! Helaas is het niet zo gezond en probeer ik het niet zo vaak te eten.

» Welke film/series vindt jij echt aanraders?
Afgelopen zondag zagen wij Jurassic World in de bios. Super gave film, deze zou ik echt aanraden, zeker aan de Jurassic Park liefhebbers! Qua series kijk ik momenteel graag naar: Hannibal, Penny Dreadful, Game of Thrones en Grimm.

» Wat heb je tot nu toe bereikt waar je heel trots op bent?
Twee dingen eigenlijk. Het eerste puntje is dat ik ondanks al mijn lichamelijke klachten toch mijn diploma behaald heb. En mijn trouwdag, we hebben een onvergetelijke trouwdag op onze eigen manier gehad. Alle tradities hebben we aan de kant gegooid en we hebben echt gekeken naar wat wij willen. Geen zin om in een witte jurk de hele dag te lopen? Waarom niet een paarse jurk? Lust je geen mierzoete bruidstaart? Waarom zouden we dat dan ook bestellen, laten we voor overheerlijke vlaaien kiezen. En zo verder, een beetje anders en een tikkeltje alternatief dus. En juist op dit ben ik erg trots. Trots op dat we onze eigen weg hebben gekozen 


» Wat voor soort blogposts vindt jij het leukste om te lezen?
Blogjes waar een blogger met veel plezier aan werkt, dat sowieso. Plaats er een mooie foto bij en ik ben al snel tevreden. Maar de onderwerpen natuur en handwerken spreekt mij wel het meeste aan.

» Wat zou je nog een keer in je leven mee willen maken?
Mijn brand new husband en ik zouden graag een gezinnetje willen. Het lijkt mij heel mooi en bijzonder om zwanger te mogen zijn. Dit zou ik dus zeker nog ooit mee willen maken.

» Waar maak je graag foto’s van?
Ik maak erg graag foto's van bloemen en al het moois wat in de natuur groeit, bloeit en leeft. Iedere wandeling mag de camera mee, soms tot ergernis van Chris. Ik denk dat ik iedere mooie boom en bloem hier in de omgeving al wel eens gefotografeerd heb hihi

» Wat zou je op dit moment graag even kwijt willen?
Of je nu een nieuwe bezoeker bent of een terugkerende, ik vind het heel bijzonder en lief dat je de tijd neemt om mijn blogjes te lezen. Ik ben er van bewust dat er duizenden blogs zijn en dat je nu juist op mijn blog bent blijven lezen vind ik erg bijzonder.  Dus dank je wel!

You May Also Like

9 Reacties

  1. Exact dezelfde lievelinskleuren als ik. :) Het spreekt dan ook voor zich dat ik je trouwjurk en de laatste bewerkte foto in deze blogpost fantastisch vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vragen en antwoorden! Mooi dat je zo je eigen weg volgt, ondanks wat anderen daarvan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom hier voor het eerst binnenvallen en leer je gelijk een beetje kennen zo :-)
    Pizza vind ik heerlijk, maar Hawaii juist weer niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vragen met leuke antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie foto trouwens. En het is goed om je zelf te zijn op je trouwdag. Ik ga zelf ook zo rond dat uur slapen, want ik sta het liefst vroeg op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om dit soort blogjes te lezen! Nu ben ik toch wel benieuwd wat jullie allemaal op jullie bruiloft gedaan hebben! Wij hebben ook niet echt een traditionele bruiloft gehad, maar dat is juist super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen! Vind het echt heel tof van je dat je gewoon lekker je eigen gang gaat, dit doe ik ook. Niet de 'normale' (of gewenste) manier, maar gewoon op mijn manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om te lezen! En wauw, wat een super toffe trouwfoto<3 kan me voorstellen dat dit een prachtige dag was

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥