Wedding Talk | De sieraden

by - mei 18, 2015

Ik heb al over veel verschillende zaken geschreven: de bloemen, de jurk, onze gedachtes over de muziek, maar eigenlijk nooit over de sieraden die ik zou willen dragen. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik dit nog niet zo goed wist. Laat mij aller eerst uitleggen dat mijn smaak qua sieraden niet bij een plaatselijke juwelier ligt. Een paar weken geleden had ik een idee in mijn hoofd, een luxe zwarte choker met bijpassende oorbellen. Natuurlijk als je een idee in je hoofd hebt, kan je het nooit vinden. En zo ook deze keer. Ik heb heel het internet afgezocht maar wat ik bedoelde kon ik niet vinden. Nu had ik zelf nog een zwarte choker en daar nam ik ook wel genoegen mee. Of toch niet? Het bleef knagen.. Afgelopen week, op de laatste nipper dus, besloot ik voor wat anders te gaan. Ik had net gehoord dat mijn geliefde zwarte rozen niet door zouden gaan en besloot daardoor om het roer helemaal om te gooien. 


Het is misschien heel iets anders maar toen ik deze ketting zag wist ik het gelijk, deze moest en zal ik dragen met mijn bruiloft. Een paar dagen later kwam ze binnen en legde ik haar tegen mijn jurk, een perfecte match! De steen die erin zit is een edelsteen genaamd een Maansteen. Deze Maansteen past niet alleen goed bij mijn jurk,maar ook bij mijn verlovingsring, mijn trouwring en mijn bruidsboeket.



Nu dat de ketting was goedgekeurd werd het tijd om achter oorbellen aan te gaan. Ook weer zo'n precies karwij. De kleuren, afmetingen en uitstraling moesten immers bij de ketting passen. Een klein zaakje in hartje Zwolle had gelukkig precies wat ik zocht. De steen is ook weer een Maansteen. En omdat ik  de afgelopen paar weken zo'n lieve en geduldige bride to be was kreeg ik van Chris nog een setje oorbellen cadeau. Deze zal ik later nog laten zien ^^

En met deze sieraden loopt mijn to-do lijstje voor de bruiloft bijna ten einde. Gelukkig ook maar want vrijdag komt al erg snel in zicht ♥ 

You May Also Like

12 Reacties

  1. Gelukkig nog alles op tijd klaar voor de bruiloft Michelle.
    Ik vind de ketting en de oorbellen echt prachtig, mooie combinatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Irma, had het liever allemaal iets eerder binnen gehad maar dit kon opzich ook nog prima. Zolang het maar voor de 22ste is hé ;)

      Verwijderen
  2. Mooie sieraden! Ik had die van mij (oorbellen dan) gelukkig al behoorlijk snel gevonden, al was het wel een hele zoektocht naar wat ik precies zocht. Ik heb ze uiteindelijk gekocht bij de V&D in... Zwolle! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De oorbellen passen er echt perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is best wel stressen als je niet alles op tijd klaar hebt voor de grote dag, maar gelukkig is dat nu wel zo. Ik vind die ketting werkelijk prachtig om te zien en die bijpassende oorbellen. Mooi zachte kleur steen ook. Ik ben benieuwd naar het totaal plaatje :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor. Ik wens je alvast een hele fijne dag toe voor vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Die ketting is echt heel gaaf! Ben zo benieuwd, nog maar 4 nachtjes!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw echt prachtig zeg! Hou ik ook wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sierraden! En wauw vrijdag al? Wat gaat het opeens snel! Alvast heel veel plezier en geniet er lekker van :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er mooi uit, ben zeer benieuwd om alles tesamen eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zelf geen gaatjes in mijn oren, maar die paarse oorbellen vind ik heel mooi. Het is natuurlijk ook mijn favoriete kleurtje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥