Tomorrow is gonna be our day

by - mei 21, 2015

In mijn gedachtes zou deze week voorbij kruipen, aftellend tot de laatste minuut. In realiteit viel dit echter nog wel mee. Deze week vloog voorbij en zelfs deze laatste dag, de dag voor ons huwelijk ging sneller voorbij als verwacht. Ondanks dat ik alles al redelijk van te voren had geregeld ben je toch altijd nog druk met die laatste dingetjes, de laatste puntjes op de i zal ik maar zeggen. Vorige week bedacht ik mij dat ik nog een aantal artikeltjes rondom onze bruiloft wou schrijven, maar helaas is dit er dus helemaal bij ingeschoten.  Maar na de huwelijksreis zal ik dat wel weer met je goed maken. 


Nu zijn mijn gedachtes bij morgen. Morgen rondom deze tijd (22.15 uur) ben ik getrouwd, heb ik hopelijk er een geweldige dag op zitten en zal ik al afscheid beginnen te nemen van de eerste gasten. Morgenavond om deze tijd heb ik al mijn afspraken, ideeën en dromen tot leven zien komen. En met deze gedachte, en met deze mooie bos bloemen dat ik vandaag mocht ontvangen sluit ik deze dag af en droom ik van morgen..

You May Also Like

10 Reacties

  1. ♥ heel veel geluk samen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat een hele mooie dag worden, geniet van elke seconde wat alles wat jou wou heb je geregeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een hele leuke fijne dag! En stiekem ben ik super nieuwsgierig naar je jurk. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne trouwdag, leuke huwelijksreis en een lang en goed huwelijk wens ik je toe
    geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh zo spanned! Hopelijk hebben jullie een prachtige/mooie dag! En ondanks dat je dit pas na de bruiloft leest wil ik jullie toch heel veel plezier wensen! Oh en vergeet niet te genieten natuurlijk! En als laatste heel veel geluk samen <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij kan het niet anders als een prachtige dag worden. Hier schijnt het zonnetje volop.
    Ik hoop dat jullie er goed van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefelicitaart met jullie trouwdag! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad, maar dat zal best! Het weer zat in ieder geval mee! :)
    Nu lekker genieten en bijkomen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat de dag was zoals je had gehoopt. Op een lang en gelukkig leven samen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥