De Keukenhof & tulpen

by - mei 16, 2015

Als je de Keukenhof zegt, zeg je eigenlijk tulpen. Natuurlijk hebben ze er vele andere soorten maar de tulp is toch echt wel dé bloem die je er het meeste ziet. Nu zal je wel denken, 'oh maar tulpen heb ik ook in mijn eigen tuin staan, kan ik ze daar ook wel bekijken'. Klopt, maar wat je niet in je tuin hebt zijn rijen vol van deze mooie bloemen. En dat maakt de Keukenhof nu zo speciaal vind ik. Je waant je in een heus bloemen paradijs vol met verschillende bloemen zeeën. 

Of ze nu een speciaal randje hebben..

Of juist heel gewoontjes zijn..

Of ze nu met velen..

Of heel zelfstandig staan..

Of ze nu éénkleurig of tweekleurig zijn..

Ze zijn allemaal mooi 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Tulpen zijn zo mooi! Ik vind die je in de tuin ziet staan of deze eigenlijk een stuk mooier dan die je in de winkel kan kopen haha. Vooral de eerste en laatste vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, wat prachtig! Een vriendin van me was er ook laatst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tulpen met die kartelige/rafelige rand vind ik altijd zo bijzonder! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er nog nooit geweest en ken de Keukenhof dan ook alleen maar van foto's internet en de tv :-)
    De tulp in de eerste foto is een zgn papegaaitulp ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥