This Week | 19/2015

by - mei 10, 2015

This Week is een terugkomende post, die door middel van zelfgemaakte foto's en een paar woorden terugkijkt 
op de fijne momentjes van afgelopen week.


Verder haken aan een bestelling   Nieuwe ketting besteld ♥ Deze week had ik mijn afspraak voor de
proef make-up, erg leuke ervaring ♥ Begint toch wel weer te kriebelen om zo'n klein bolletje in huis te nemen 


Toch ook maar weer eens mijn Ripple deken erbij gepakt, ben nog steeds niet helemaal zeker van de kleurkeuze ♥ Langs de bloemist geweest om te overleggen voor mijn bruidsboeket ♥ Eindelijk de goede kleur garen gevonden, jeej! ♥ Ik sta eindelijk weer eens leuk samen met Bentley op de foto 

Afgelopen week was een leuke, maar drukke week. Ook wel eens fijn voor de verandering want de laatste tijd stonden er veel lege plekken in mijn agenda. Zo had ik deze week mijn tussentijdse toets. Het ging gelukkig goed, dus ik heb nu fijn vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen tijdens mijn rijexamen. Ook had ik een afspraak bij de bloemist staan om nog eens te overleggen voor ons bruidsboeket. Misschien dat ik hier nog een stukje over ga schrijven, maar ik denk dat dit na de bruiloft online zal komen. En om in het trouwthema te blijven, ik had ook een afspraak bij de visagiste voor mijn proef make-up. Nooit eerder ben ik opgemaakt dus dit was een erg leuke ervaring, met een heel mooi resultaat! Ook bestelde ik een nieuwe ketting voor bij mijn jurk en ben ik opzoek gegaan naar oorbellen. Maar voor dit laatste gaat de zoektocht nog verder.

Wat waren jouw fijne momentjes van afgelopen week?


You May Also Like

9 Reacties

  1. De ketting is echt heel mooi! Wat een leuke foto van jou en Bentley <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige ketting, leuk al die foto's zo bij elkaar,
    fijne zondag, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een fijne week weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze terugblik op je week telkens leuk om te zien. Even wennen hé, wanneer je zelf nooit make-up gebruikt en je dan jezelf op een andere manier ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen ;) Ik gebruik dagelijks wel wat make-up maar niet zoveel. Voorheen gebruikte ik dus nooit foundation etc. en zij bleef maar poederen en laagjes uitsmeren haha :P Het is ook wel eens leuk om te zien hoe een ander jouw zou opmaken, omdat je voor jezelf altijd een vaste routine en producten hebt.

      Verwijderen
  5. Wat een fijn overzicht weer, mijn fijnste herinnering is een dagje samen met alle leuke ex-collega's karten enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn overzichtje weer. Mooie foto van jou en Bentley!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥