This Week | 18/2015

by - mei 03, 2015

This Week is een terugkomende post, die door middel van zelfgemaakte foto's en een paar woorden terugkijkt 
op de fijne momentjes van afgelopen week.

Eindelijk weer eens wat vooruitgang boeken met Lotus Owl   Nieuwe voorraad potten voor de keuken   
Nieuw haakproject    Iets lekkers voor bij de koffie


Eindelijk is de maand Mei aangebroken, onze maand   Voor de laatste keer mijn trouwjurk aangepast  
Op weg naar de Keukenhof, stukje haken onderweg   Genieten van deze foto's  

Nu de maand Mei is aangebroken komt ons huwelijks steeds dichterbij, de laatste afspraken zijn ingepland en daarmee is nu echt alles klaar en is het afwachten. En dat is juist het moeilijkste hihi ^^ Gisteren stond een bezoekje aan de Keukenhof op de planning, om al die mooie bloemenvelden eens te bewonderen. En wat was het mooi! Daar komt deze week natuurlijk nog een stukje over.   Wat waren jouw favoriete momenten deze week?


You May Also Like

4 Reacties

  1. Mooie foto's! Ik ben heel erg benieuwd naar jouw foto's van de Keukenhof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar je jurk! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtig overzicht, en ben super benieuwt naar je jurk. Maar ik moet nog even geduld hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm lekker aarbeien! Mijn leukste moment van de week was denk ik wel het ritje over de afsluitdijk en de gezelligheid. Aangezien we er ook nog even uit gingen op bepaalde plekken :).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥