7x waarom ik uitkijk naar onze bruiloft

by - mei 05, 2015

Met nog maar zeventien dagen tot de grote dag besloot ik om voor vandaag weer eens een lijstje te schrijven. Een lijstje met  7 redenen waarom ik zo uitkijk naar onze bruiloft. Lees je mee?


➳  Dan ga ik natuurlijk trouwen!
Stipt op nummer één, op deze dag trouw ik natuurlijk met mijn lief. Vanaf deze dag mag ik mijzelf de vrouw van.. gaan noemen. Best gek om te bedenken dat ik voor mijn 24'ste verjaardag al getrouwd zal zijn.  Maar we kijken er zo ongelofelijk naar uit!

➳  Ik mag mijn mooie jurk dan weer aan *hartje*
Toen ik mijn jurk voor het laatst aan had vond ik het gewoon jammer dat ze weer uit moest. Gelukkig kon ik mijzelf troosten dat ik haar nog wel eens vaker aan zou doen. Maar na de bruiloft is hier geen rede meer toe en ergens vind ik dit erg jammer. Máár als ik haar dan voor de laatste keer aan mag, worden hier gelijk mooie foto's van gemaakt. 




➳  Ik ben benieuwd naar de dag zelf
Al vanaf vorig jaar juni zijn wij aan het denken en aan het plannen geweest. De ene afspraak na de andere werd gemaakt. Al deze voorbereidingen geven een goed beeld van wat er komen gaat, maar zonder het gevoel en emotie is het toch moeilijk om het hele plaatje compleet te krijgen. Hier ben ik zo benieuwd naar!


➳  Ik mag deze bijzondere dag  samen met al mijn loved ones delen!
Do i need to say more? Deze hele dag heb ik mensen om mij heen waar ik van houd. Van s'ochtends vroeg bij het aankleden en de make-up tot aan het avond diner.  Het lijkt mij heel bijzonder om deze mooie dag met anderen te mogen delen.  En om naderhand de reacties horen, daar ben ik echt super benieuwd naar! 

➳  Ik krijg een andere achternaam
Al lijkt me dit in het begin wel eventjes wennen, ik krijg gewoon een nieuwe achternaam! Hoe cool is dat? 23 jaar lang heb ik mijzelf als Michelle A. voorgesteld en nu wordt het opeens anders! Ik denk dat mede dankzij dit je wel een stuk dichter bij elkaar voelt, meer verbonden zeg maar.

➳  Daarna komt de huwelijksreis
Ondanks dat ik er best wel een beetje zenuwachtig voor ben, heb ik er wel onwijs veel zin in! Gewoon even lekker er met z'n tweetjes tussen uit, bij het Colosseum genieten van het feit dat je net getrouwd bent!



➳  Het 'gewone'getrouwde leven kan daarna beginnen
Begrijp me niet verkeerd, al het plannen en voorbereiden vond ik erg leuk om te doen. Sterker nog ik vind het best wel jammer dat er nu echt een einde aan komt! De dag zelf lijkt me ook super maar ik zal het ook wel lekker vinden als de rust weer terug keert. Dat je dan lekker samen kan gaan genieten van het feit dat je getrouwd bent. Er schieten niet dagelijks meer 101 ideeën, afspraken en planningen door je hoofd, je bent niet meer bang dat je iets zult vergeten of dat er iets mis gaat en je bankrekening blijft ook stabiel. Wel zo fijn 


Toen jij op het punt stond om te gaan trouwen, waar keek jij het meeste naar uit?

You May Also Like

15 Reacties

  1. Leuke lijst. En je achternaam wendt erg snel hoor. Alleen is het wel een gedoe om het overal om te zetten. Ik ben zo benieuwd hoe je jurk eruit ziet op die dag. Echt spannend allemaal. Veel succes met de laatste voorbereidingen.
    Zelf vond ik de fotosessie s'morgens samen met mijn man het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nina, met de achternaam, ik ga het allemaal wel meemaken. Misschien leuk om daar later nog een blogje over te schrijven hihi.

      Verwijderen
  2. Een prachtige lijst, mooi zo'n belangrijke stap in het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn lijstje! Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh zo leuk om dit te lezen! Het lijkt mij heel gek om een andere achternaam te krijgen. Hoe vaak zal je je oude achternaam nog noemen als je telefoneert met een bedrijf of zo? :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik dus ook zo benieuwd naar Dina! Haha :P Lijkt me nog steeds een heel apart idee..

      Verwijderen
  5. Mooi lijstje hoor, allemaal spannende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke lijst! En veel is er ook herkenbaar van! Ik ben benieuwd naar je jurk en vind dat je die maar snel moet delen als jullie getrouwd zijn! Hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat gaat helemaal goed komen ;) Voordat wij op huwelijksreis gaan, zal ik hier wel foto's van de jurk plaatsen.

      Verwijderen
  7. Ik vond het een heel leuk vooruitzicht dat ik 'de vrouw van' zou worden. Nog steeds trouwens, ik heb hele leuke herinneringen aan onze trouwdag, maar ben vooral gelukkig dat die dag het begin van iets moois was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amen voor alle punten hierboven toen ik ging trouwen. Nu, bijna 3 jaar later nog steeds gelukkig en trots dat ik zijn achternaam mag dragen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk ook zo onzettend uit naar al deze punten. Vandaag nog maar twee weken! Het gaat zo ontzettend snel nu, vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog maar 13 dagen! Onwijs spannend, zeg! :D Ben heel benieuwd hoe jouw dag wordt! Misschien kan ik er nog ideeën van op doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij dit alles hoop ik dat je over 25,5 jaar ( zo lang zijn wij inmiddels getrouwd), nog even blij met elkaar bent!
    Ik wens je een fijne dag en een geweldig huwelijk!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi leuk stukje. Het is nu af tellen. Spannend hoor. Wij kijken samen met jullie uit naar jullie mooie dag. En die naam went snel hoor. ;) al weet ik dat ik mensen wel eens in war maakte omdat ik tegen de ene visser zij en de ander m'n meisjes naam. Ach ik begin lijkt het net op je ander iemand voorstelt als je nieuwe mensen ontmoet. Ik keek het meeste naar uit om samen verder door het leven te gaan. Lekker samen. En voor geen gestress meer rond het regelen vd bruiloft :p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥