Bobble Heart

by - mei 01, 2015


Het is alweer een tijdje geleden dat ik de haaknaald vast pakte. Zou het dan toch de drukte rondom ons huwelijk zijn? Geen idee, ik had er gewoon helemaal geen rust voor en zin in. En als een haakproject je tegen staat kan je ze beter laten liggen. Zo liggen beide dekens al een hele tijd stil, ergens best jammer maar ik weet zeker dat hun tijd wel weer komt. 


Gistermiddag had ik ineens zin om te haken, maar het moest wel iets zijn wat makkelijk en vlug te maken is. Mijn spieren beginnen steeds te protesteren en dan is het handig als je een werkje om handen hebt die je ook makkelijk kan wegleggen. Op internet vond ik een leuk patroontje, de 'bobble heart'. Gehaakt met vasten en de bobble bestaat uit stokjes.


Een schattig en vlug patroontje. En omdat het allemaal losse lapjes worden zie ik nu niet meer zo tegen die eindeloze lange rijen op. Ik vermaak me voor nu weer prima, en dat is het belangrijkste. Wat ik uiteindelijk met deze leuke lapjes ga maken weet ik nog niet, maar daar wordt vast wel iets op verzonnen.

Gebruikt garen: Stylecraft Special Dk: 1203 Silver
Gebruikte haaknaad: Nummer 3
Gebruikt patroon: Bobble heart blanket

You May Also Like

10 Reacties

  1. Leuk patroon. Grappig zo n hart erin verwerkt. Past bij je huwelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh zo leuk, een patroontje! Ik kan wel bobbeltjes breien en haken, maar dit soort leuke patroontjes lukken me eigenlijk nooit (ik vergeet dan altijd hoe ver ik was en ik kan nooit zo goed tellen waar ik nu ben, hoeveel steken ik al heb gedaan).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het begin kon ik dat ook niet onthouden, toen schreef ik telkens de gemaakte steken op zodat ik makkelijk kon zien waar ik was gebleven. Nu een aantal jaar verder 'weet' ik het gewoon. Misschien meer oefenen?

      Verwijderen
  3. Ik wilde al vragen wat je met deze lapjes ging doen maar dat weet je zelf dus ook nog niet hihi...
    Wel leuk met deze hartjes erop. Heel fijn weekend Michelle :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om zo bezig te zijn aan zulke mooie lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk, een nieuw beginnetje, zolang je plezier aan je hobby hebt is het ok, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, ik zou dat ni kunnen he :) Heb niet echt rust om te haken :( Soms wel eens jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik dus met breien, dat schiet bij mij voor geen meter op. Gaat me dan te langzaam en dan heb ik er geen geduld meer voor :P

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥