Bloesems

by - april 30, 2015

Een tijdje terug schreef ik dat er bij ons de buurt een bloesem boom zo mooi in bloei stond. Gelukkig heb ik toen gelijk foto's kunnen maken want de boom is vandaag de dag helemaal kaal. Zonder bloemen bedoel ik dan, hij staat nu wel prachtig in blad. Steeds kwam het er niet van om de foto's te sorteren en hier neer te zetten, maar nu werd het tijd. Tijd voor iets moois en zonder al teveel woorden.



Altijd mooi, die roze-witte  bloemetjes tegen een blauwe lucht..

Alleen..

Of met velen, ik blijf ze prachtig vinden 


'Every flower is a soul blossoming in nature.'
Gerard De Nerval

You May Also Like

14 Reacties

  1. Bloesems blijven altijd zo mooi! Het is altijd weer jammer dat deze bloemen maar zo kort blijven..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, daarom moeten we er extra van genieten! ;)

      Verwijderen
  2. Bloesem vind het zo mooi! Maar ook een beetje haat/liefde verhouding mee. (hooikoorts). Ik denk altijd dat het door de bloesem komt. Maar het is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's hoor! Ik kan ook zo genieten van de bloesem en de kleuren om me heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen en prachtig gemaakte foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige foto's kunnen schieten. Met mijn camera is het wat lastiger om de achtergrond zo wazig te maken, soms wil het maar niet lukken. Jij hebt aan de kwaliteit van je foto's te zien, denk ik wel een professionele camera, ik zou er ook eentje moeten aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sheela, ik heb een Nikon D3100. Een spiegelreflexcamera die voor mij precies goed is, heel professioneel zou ik het niet noemen maar het is een goede camera. Eerder had ik een normale camera en dacht altijd dat een spiegelreflex niet veel verschil zou maken ( prijskaartje hielp ook niet mee) maar het is echt een wereld van verschil. Als je een keer wat spaargeld over hebt zou ik je zeker aanraden om eens tussen de spiegelreflexcamera's te gaan kijken. Vooral die achtergronden wazig maken kunnen ze als de besten.

      Verwijderen
  6. Ik vind eht schitterend om de bloesem te zien.
    Alleen jammer dat we er maar zo kort van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik snap wel waarom je je blognaam hebt gekozen, bloesems zijn altijd zo mooi! En speciaal, omdat ze niet lang die bloesems hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat je altijd prachtige foto's maakt. Zulke bomen staan ook bij m'n werk in de buurt, zo mooi om te zien altijd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥