After Kingsday

by - april 28, 2015

Terwijl hier de straat begon op te leven door enthousiaste mensen die op weg waren naar de stad voor de rommelmarkt en vele kraampjes, sliepen wij lekker uit. Het zou geen dag van drukte, schreeuwende mensen en oranje worden. Sterker nog, hier was helemaal niets van oranje te vinden..


Wel veel blauw. Nadat de ochtend langzaam begon, besloot vriendlief dat het tijd werd om mijn laptop opnieuw te installeren, aangezien deze steeds vreemdere kuren ging vertonen. En ik pakte de Lotus Owl erbij. Langzaam werd de eerste rij van de onderkant van de bladzijde geborduurd.


S'middags besloten we lekker te gaan wandelen. Één voordeel van dit soort feestelijke dagen is dat het heerlijk rustig op straat is! Zo mocht de camera ook weer eens mee want ik wou de bloemen van de magnolia op de foto zetten. Helaas na het maken van twee foto's hield de batterij ermee op. Dikke pech maar hopelijk staan de bomen deze week nog eventjes in bloei. Wel maakte ik deze foto. Of dit mooie bloemetje een naam heeft betwijfel ik, het zag er meer uit als onkruid. Maar dat maakt het niet minder mooi.

Wat heb jij gisteren op koningsdag gedaan?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Lekker relaxed dus! Wij sliepen ook uit, gingen naar de oosterhoffair en 's middags gezellig met vrienden drankje en muziekje gedaan & afgesloten met uit eten! Vandaag een dagje om bij te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een relax vrije dagje! Hier ook hetzelfde idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah heerlijk hè, dat het overal zo rustig is op dat soort dagen. Wij wandelen iedere dag even een stukje, gisteren was het heerlijk rustig overal (wij houden ook niet zo van dit soort dagen hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een gezellige dag van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Ik hoefde voor het eerst sinds lange tijd niet te werken of beschikbaar te zijn. Mijn dag leek op de jouwe, eerst even borduren en daarna heerlijk met de hond naar Valkenburg lekker wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nier echt iets gedaan met Koningsdag , in de ochtend even naar de markt geweest van ongeveer 5 kraampjes toen de rest van de dag lekker rustig aan gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een fijne dag van gemaakt, ik vluchte nederland uit en bevond met heerlijk in Brugge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi stukje verder aan je borduurwerk en dit wordt prachtig en koningsdag hebben wij hier niet of vieren wij niet zoals bij jullie... maar het heeft wel iets vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker een rustig dagje dus! Wij waren 's morgens nog in Den haag en 's middags bracht mijn vader ons terug naar het Noorden. Waar we nog even het dorp in gingen en 's avonds met zijn alle lekker wat aten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥