Wedding Talk | De Huwelijksreis

by - april 27, 2015

In eerste instantie was het vroeger onze bedoeling om de bruiloft klein te houden en dan lekker met z'n tweetjes uitgebreid op huwelijksreis te gaan. De bruiloft is immers ook voor je gasten en de reis is lekker voor jezelf. Dat laatste mag dan best wat luxer. Dat was onze eerste gedachte. Naarmate we ons begonnen te oriënteren kwamen er hele andere zaken maar ook prijzen bij kijken. Wat was het toch allemaal leuk! Van ons eerste idee werd steeds meer afgeweken. Want je trouwt immers maar één keer was ons motto. Een mooie planning ligt er klaar. Van een kleine en goedkope bruiloft is allang geen sprake meer.  De sleutelwoorden werden Eigen en Mooi in plaats van Klein en Budget.

Nu dat de bruiloft zo goed als geregeld is kwamen we terug op de huwelijks reis. Want wat gingen we daar nu mee doen? De bruiloft is iets duurder geworden, dus ga je dan besparen op de huwelijksreis? Of kies je toch voor die ene, mooie reis waar je de laatste paar jaar zo naar uitkeek?


Na heel wat wikken en wegen kwam er toch een keuze uitrollen. Grappig eigenlijk hoe we iedere keer weer bij onze eerste keuze uitkomen. Wij gaan op huwelijksreis naar Rome!

Na mijn laatste bezoek in Rome heb ik er toch een beetje mijn hart aan verloren en nu keer ik gezellig terug met mijn brandnew husband! Misschien dat mijn muntje in de Trevifontein toch zijn werk heeft gedaan hihi. We hebben er onwijs veel zin in en kijken er erg naar uit! De komende tijd zal er veel gepland worden zodat we geen mooie bezienswaardigheden zullen missen.

Waar ging jij heen voor je huwelijksreis of waar zou je er graag voor heen willen?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Rome, dat lijkt me nog een keer prachtig om te bezoeken! Ik ga stiekem deze blogjes wel een klein beetje missen (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rome klinkt goed. Wij gingen naar Parijs een paar dagen. Maar het jaar ervoor waren we duur op vakantie geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rome, lijkt me prachtig. Wil er zelf ook zeker eens heen. Alvast heel veel plezier (en voorpret) gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs leuk dat je gaat trouwen! Ik ga zelf ook dit jaar trouwen en heb gelijk meer 'Wedding Talks' van jou gelezen, heel leuk! Als ik het goed heb begrepen is het deze maand al zo ver, toch? Ben je al zenuwachtig? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie naar rome gaan voor jullie huwelijksreis! Wij gaan zelf niet weg aangezien de klein zich na het huwelijk elk moment kan aankondigen. Dus die huwelijksreis komt wel als de baby er is en we beide weer wat bij gekomen zijn (vooral ik haha). Geen idee waar we dan heen gaan maar het lijkt mij wel wat om lekker met zijn 3en naar Schiermonnikoog te gaan. Al is het maar een kort weekend of twee dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥