Wedding Talk | Onze trouwkaart

by - april 09, 2015

In Februari schreef ik een stukje over het leed dat trouwkaarten uitzoeken heet. Een stoere trouwkaart vinden is namelijk nog een hele opgave. Gelukkig wordt je dit tegenwoordig met het grote wijde web steeds iets makkelijker gemaakt en zo vonden wij dus ook onze trouwkaart. Even prutsen met de tekst, een proefdrukje aanvragen en een paar dagen later had ik de kaarten thuis liggen. Precies op tijd ook want ik wou perse de kaart twee maanden voor het huwelijk de deur uit hebben. Nu dat de kaarten twee weken geleden al op hun bestemmingen zijn aangekomen, vond ik het nu wel veilig om er een stukje over te schrijven.  

Ik kan nu wel een heel artikel vol schrijven over hoe mooi en geweldig blij ik met onze kaarten ben, en pas na de bruiloft de kaarten laten zien, maar zo gemeen ben ik niet. Aangezien ik er best wel veel vragen naar kreeg ( zo lief dat jullie meeleven!) laat ik je nu gewoon lekker meegenieten van onze mooie kaart ❤ 



En hier is ie dan! Onze trouwkaart.. De voor- en achterkant is donker paars en het papier is licht créme. Helaas is dit lastig vast te leggen op foto's dus ik dacht, ik schrijf het er even bij. Het lettertype aan de binnenkant is hetzelfde als op de voorkant..


Ik ben er nog steeds verliefd op 

You May Also Like

16 Reacties

  1. Ik vond het een trouwkaart die jullie goed weergeeft en perfect bij jullie passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi chique en originele kaart. Tenminste ook niet zo vrouwelijk. Maar gewoon kaartje voor beiden. Toen wij kaartje uit gingen zoeken. Waren er zoveel vrouwelijke kaartjes. Toevallig vandaag precies een jaar getrouwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nina, daar gingen wij inderdaad voor. Niet zo'n zoete kaart maar iets wat ook echt bij ons en ons huwelijk zou passen. Gefeliciteerd met je trouwdag! Ga je nog iets leuks doen om het te vieren?

      Verwijderen
    2. We zijn heerlijk samen uit eten geweest. En ik heb een mooie zilveren slavenarmband gehad.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Heel mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er erg mooi en romantisch uit. Perfect! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het al gezegd, maar hij is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Heel leuke uitnodiging! Echt passend bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart, wat zeker goed bij jullie past!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die past inderdaad mooi bij je. En ook bij mij vermits we dezelfde favoriete kleur lijken te hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥