Rust

by - april 10, 2015

Na de vele regen- en hagelbuien stond het zonnetje gistermiddag hoog aan de hemel. Met een temperatuur van 19 graden was het heerlijk. Voor het eerst werd de lente jas aangetrokken en kon de sjaal thuis blijven. Zonnebril op en wandelen maar. Voor vandaag staat er nog zo'n heerlijke temperatuurtje op de planning, tenminste dat zeggen de weerberichten. Het is natuurlijk altijd afwachten, maar het ziet er goed uit. 


Direct krijg ik meer inspiratie en zin om dingen te gaan ondernemen, maar het sleutelwoord voor vandaag is rust. Rustig aandoen om mijn lichaam de kans te geven te herstellen van die vervelende fysio behandeling. Aansterken voor aankomende week want dan staan er een paar leuke uitstapjes gepland. Dus vandaag ga ik genieten van de zon, bloesems en van een borduurwerkje..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Heerlijk hè, dat prachtige weer van gisteren! Hier schijnt het zonnetje al volop, dus ik duikel zo het balkon op denk ik. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto! Hier is de zon nog altijd verstopt onder een dikke laag mist. Maar ik zit toch binnen dus hopelijk is het vanmiddag mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt ook heerlijk weer vandaag Michelle en in het weekend weer wat minder.
    Je moet het er vandaag dan ook echt even van nemen :-)
    Wandelen, terrasje pakken of in de tuin zitten met je borduurwerkje , heerlijk gewoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! Hier is de zon helaas nog ver te zoeken. Hij is er wel een beetje maar zit vooral verstopt achter hoge bewolking, helaas. Gisteren was het een stuk lekkerder haha. Gelukkig is het nog wel redelijk warm dus echt klagen mogen we ook weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het mooie weer was van korte duur.
    Nu is het grijs en koud.
    Wie weet komt het wel weer goed.
    Wel weer een prachtige foto Michelle.
    Ik wens je een heel goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad prachtig weer gisteren! Jammer genoeg heb ik niet echt veel kunnen genieten maar stond studeren bovenaan op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig breekt de lente nu eindelijk aan. Had meer dan genoeg van die koude dagen/nachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een beetje rust kan heel lekker zijn, al is het soms ook best frustrerend dat je je daaraan moet toegeven. Ik hoop dat je veel plezier hebt op je uitstapjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥