This Week | 15/2015

by - april 12, 2015

This Week is een terugkomende post, die door middel van zelfgemaakte foto's en een paar woorden terugkijkt op de fijne momentjes van afgelopen week.

De eerste aardbeien van dit seizoen gegeten, yum!  ♥  Eindelijk weer mijn geliefde Purple Haze van Manic Panic kunnen bestellen, de verf van Crazy Collor pakte toch niet zo goed  ♥ De knopjes van de bloesem takken kwamen ook uit, zo mooi! ♥ Spelen en knuffelen tegelijk, het beste van twee werelden  



Een versgeperst sapje van Jus en Frambozen in mijn nieuwe Mason jar  Een nieuwe serie ontdekt, Bitten. Love it!  Mijn domein naam weer voor een jaartje verlengt  Mooie bloesems kunnen fotograferen hier in de buurt ♥ 

Wat waren jouw favoriete momenten van deze week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Al lente achtig foto's. Leuk. Als je netflix heb is Black Orphan ook een echte aanrader. De serie gaat iets traag van start. Maar erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blog bericht. super mooie foto's meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kersenbloesems zijn zo mooi eh :-) Hier staan er ook een paar volop in bloei.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh lekker aardbeien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥