Instagram tag

by - april 14, 2015

Als een Instagram liefhebber kon het natuurlijk niet zo zijn dat ik deze tag nooit zou invullen.. Maar op de één of andere manier blijven sommige ideeën altijd liggen. Zo ook deze tag. Voor vandaag besloot ik het van mijn To-do lijstje af te halen en de tag in te vullen. Op Instagram kan je mij trouwens  hier (klik) volgen.


Welke foto kreeg tot nu toe de meeste likes? / Wat is je laatst geplaatste foto op Instagram?


Herinner jij je deze leuke Ripple blanket die ik begon te haken nog? Deze poste ik dus ook op Instagram en tot nu toe kreeg deze foto 46 likes.

Mijn laatst geplaatste foto is van mijn geliefd haarverf. Manic Panic in de kleur 'Purple Haze'. Een hele tijd kon ik ze niet bestellen en stapte ik over op de Crazy Collor, maar dit beviel toch niet zo. Een paar dagen terug vond ik een nieuwe webshop en bestelde ik gelijk een aantal potjes.

Wat is de allereerste foto die je postte op Instagram? #tbt /  Wat is je leukste foto waar je zelf op staat?

  

Mijn aller eerste foto was van onze vorige poes Simba. Zoals altijd was ze hier ook lekker naar buiten aan het staren. De foto plaatste ik op 19 mei 2013.

Ikzelf sta de laatste tijd eigenlijk niet zo vaak op de foto dus ik moest even terug bladeren. Deze foto die ik op 9 mei 2014 plaatste vind ik toch wel erg leuk. Zonder make-up en nog met langer haar, maar wel samen met Bentley 

Van welke Instagram foto krijg je ter plekke heimwee? / Wat is de leukste foto die je maakte van een (huis)dier?


Op 23 mei 2013 stonden wij vooraan bij het concert van Lacrimas Profundere. Helaas touren ze telkens ver weg dus ik heb nog geen kans gehad om ze weer live te zijn.

Deze foto maakte ik van Bentley toen hij nog een klein pupje was. Hij was toen nog zo lekker pluizig 


Wat is je meest gebruikte hashtag op Instagram?
#100happydaysofmies. Deze tag gebruikte ik voor de 100 happy days challenge. Zowel op deze blog als mijn instagram heb ik de foto's neer gezet.

Welk Instagramfilter gebruik jij het meest?

Op ongeveer 74% van mijn foto's gebruik ik geen filter. Ik vind een filter vaak afbreuk doen van de foto vandaar dat ik ze niet zo vaak gebruik. Mijn meest gebruikte filter is Unknown, maar die bestaat dus niet hihi. Daarna heb ik in het verleden  X-pro || wel eens gebruikt en tegenwoordig als ik een filter gebruik, gebruik ik Valencia.

Mocht je het leuk vinden dan mag je deze tag natuurlijk over nemen! Ik nomineer niemand, want ik denk dat iedereen deze tag ( of een andere instagram gerelateerde ) al wel eens heeft ingevuld. Mocht je hulp nodig hebben bij het invullen van deze tag, dan is Iconosquare een hele handige site.

Welke hashtag(s) gebruik jij het meeste?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat leuk zeg, ik kan dat niet uitlezen omdat ik veel foto's heb verwijderd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die ripple blanket van je vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Ripple Blanket ziet er dan ook super uit. Als ik me niet vergis heeft die mij ook in een Bloggers Lovin post gestaan omdat ik hem zo knap vond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, helaas ligt deze leukerd alweer enkele weken stil. Ik kan maar niet wennen aan de kleurencombinatie.. Misschien toch maar weer eens voor gaan zitten.

      Verwijderen
  4. Ik hou van Instagram! Je hebt deze tag erg leuk ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥