Groei

by - april 07, 2015

Langzaam veranderen de dingen. Natuurlijk beleeft iedereen dit anders. Bij het woord verandering denk ik op dit moment aan mijn blog. Bijna vierenhalf jaar geleden ( ja ja mijn vijfde blog verjaardag komt er alweer aan) begon ik deze blog. Ze ging voornamelijk over mijn grootste hobby: Borduren. Maar langzaam werden de kleine borduurwerkjes ingeruild voor de grotere HAED's. Met deze grote borduurwerken laat je niet dagelijks een update zien, tenminste ik doe dit liever niet. Hierdoor kwam er meer ruimte vrij. Deze vulde ik met stukjes over de studie, kaarten maken en over mijn huisdieren. 



Sindsdien is er veel veranderd. Mijn schrijfstijl is veranderd, mijn foto's zijn beter en mooier geworden en de lay-out is vele malen veranderd. Maar deze veranderingen zorgden ook voor een stukje bewustzijn. Toen ik twee jaar geleden de naam van deze blog veranderde naar Kersenbloesems, ging ik ineens bewuster naar mijn hobby's, gedachtes maar ook naar mijn leven kijken. Nu zorgde mijn gezondheid de laatste twee jaar voor veel problemen, maar door middel van deze blog probeerde ik toch zo positief mogelijk te blijven en mijzelf te richten op de mooie, kleine en fijne momenten. Nu is er veel veranderd, maar dit gelukkig niet.

Natuurlijk is niet iedere dag even leuk en mooi. Maar iedere dag kan je wel iets moois of leuks vinden, als je maar goed kijkt. In het begin zal het misschien even duren, maar als je dit eenmaal 'geleerd' hebt, kan er echt een wereld voor je open gaan. En zo ging ik van van borduurblog naar de blog die je vandaag de dag voor je ziet. Tja en hoe je mijn blog nu het beste kan omschrijven laat ik aan jouw over. Wel kan ik zeggen dat het echt mijn plekje is geworden. Een eigen plekje waar ik (bijna) iedere dag met veel plezier aan werk. Op naar de volgende jaren, ik ben heel nieuwsgierig hoe deze blog er dan uit zal zien. 

Als jij mijn blog in één of twee woorden mocht omschrijven, welke zouden dit dan zijn?

You May Also Like

10 Reacties

  1. In twee woorden, je vraagt me wel wat hoor :) Maar ik denk eigen style of Bewust Michelle :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dit is om je dag gelijk goed en wakker te beginnen Elisa :P Maar dankjewel

      Verwijderen
    2. Haha ja, moeilijk in een of twee woorden. Maar zoiets als Madam Elisa zegt, zou ik ook zeggen..!

      Verwijderen
  2. Een mooie blog om trots op te zijn. Ik lees je blog met plezier. Je hebt een eigen stijl, maar fijn zonder iemand iets op te leggen. En met respect voor een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een blog om trots op te zijn Michele.
    Ik vind het leuk om ook anedre dingen te zien, zoals foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable picture! Love flowers so much!
    Wonderful post.
    Lets follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog blijft leuk! En jeetje zo lang al weer, knap hoor! Maar omschrijven in twee woorden is wel weer lastig. Het eerst wat bij mij opkomt is gezelligheid en creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blogpost dit!

    je blog in 2 woorden: rust en creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht meteen aan positivitieit & creativiteit. Het mochten er slechts twee zijn hé, anders kon ik nog wel even doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥