Tweede paasdag

by - april 06, 2015

Toen wij vanochtend wakker werden sloeg de klok half tien. Het is lang geleden dat wij hebben kunnen uitslapen, normaal maakt een vochtig hondensnoetje je zo tegen acht a halfnegen wakker. Maar ook hij was nog in dromenland. Langzaam werd de ochtend hier opgestart. We hadden immers weinig plannen, ja behalve mijn haar verven. Een klusje die helaas door de kleurspoeling iedere week weer terug komt. Het huis was daarna aan de beurt, met een sopje en een dweil ging ik door het huis. Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat we flinke lekkage in de wc hebben van de buren boven ons. Dus wordt er morgen ochtend gelijk een belletje gegeven aan onze vrienden (not!) bij Domijn. Eenmaal bekomen van de ergernis ben ik heerlijk wat artikelen vooruit gaan schrijven.

Zo staan er een paar stukjes over de aankomende trouwdag klaar. Mét een stukje over onze trouwkaarten. Met nog maar zes weken op de teller moet ik natuurlijk nog even genieten van al deze artikelen schrijven, straks kan het niet meer. 


Ondanks dat ze het niet hadden voorspeld stond er een prettig zonnetje. Helaas kon een uitgebreide wandeling niet aangezien mijn rugklachten en pijnlijke spieren weer kwamen opzetten. Maar gelukkig had vriendlief een hele mooie bloesemboom hier in de buurt zien staan. 'Je wou toch nog mooie foto's van de bloesem bomen maken voor je blog?' Hoe lief dat zelfs Chris met mij meedenkt voor deze blog  En hij had gelijk, het was inderdaad een prachtige boom. Binnenkort laat ik de andere foto's zien.

En met een zelf bereid beenhammetje met honingmosterd saus sluiten wij deze tweede paasdag af. 

Heb jij ook een fijne dag gehad?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Hele mooie boom. Lekker he zo rustig wakker worden. Vind zo'n verlengd weekend wel erg relax.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boom inderdaad! Hier ook een redelijk rustig dagje. Even de stad in geweest en verder niet heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige boom!
    Beterschap met de pijn. Heerlijk dat jullie tijd aan elkaar en voor jezelf konden besteden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is prachtig en een hele mooie boom. Super vervelend die lekkage... Dat gaat altijd zo stinken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je aanstaande echtgenoot mee aan je blog denkt. Die bloesembomen zijn prachtig hé. Onze achterburen hebben er twee staan. Jammer genoeg gaan ze grotendeels schuil achter een haag anders hadden we nu een prachtig uitzicht gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig om die boom vol met bloesem te zien.
    Manlief heeft tweede paasdag gefietst en ik heb het huis opgeruimd en schoongemaakt.
    Was ook wel nodig na alle drukte van eerste paasdag.
    Heb wel een heerlijk grote wandeling gemaakt met mijn hondje Amber.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een heerlijke dag! Ik ben benieuwd naar jullie trouwkaarten, de datum is iig goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥