This Week | 14/2015

by - april 04, 2015


This Week is een terugkomende post, die door middel van zelfgemaakte foto's en een paar woorden terugkijkt op de fijne momentjes van afgelopen week.

Gezellig lunchen bij Bagel & Beans met vriendinnetje I ♥ Leuke reacties ontvangen op onze trouwkaarten  ♥ 
Veel rustmomentjes inbouwen met een lekker kopje thee ♥ En veel kruisjes zetten 

De natuur zien opbloeien, zo worden de wandelingen steeds fijner ♥ Een klein feestje vieren omdat Vriendlief zijn toetsen van deze eerste ronde heeft gehaald en omdat we eindelijk onze huwelijksreis hebben geboekt, hier komt nog een stukje over ♥ Mooie bloemetjes in huis halen  Eindelijk een nieuw koffiezetapparaat! En niet zomaar eentje, een Dolce Gusto.. Heerlijke koffie! 

Doordat mijn spieren en gewrichten weer eens vervelend deden deze week, heb ik niet heel veel gedaan. Het waren vooral rustmomentjes inplannen en series kijken. Gelukkig kon dat allemaal en voel ik mij vandaag gelukkig weer stukken beter, wel zo gezellig voor het paasweekend hé. 

Ik wens je een heel fijn paasweekend en ga jij nog wat leuks doen?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Het ziet er uit als een gezellig weekje. Was nieuwsgierig naar je trouwkaartje, maar daar laat je niet veel over los. Begrijpelijk hoor. Ik had een traditioneel kaartje vorig jaar. Met gouden tekst en een op plakbaar hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen Nina, ik had binnenkort wel een stukje over onze kaarten op de planning staan. Ik wou sowieso wachten totdat iedereen de kaart goed had ontvangen. Maar het komt eraan ;)

      Verwijderen
  2. Mooie foto's. Ik kijk uit naar je stukjes over de trouwerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leest als een heel gezellige weekje Michelle op je vervelende spieren na dan.
    Ook voor jullie een heel fijn Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er toch uit al een fijne week! Wij doen niet zo heel veel met de paasdagen. Gisteren al gezellig met familie van Dennis geweest en vanmorgen even lekker gewandeld. Morgen gaan we nog naar een creatieve markt in de stad en verder gewoon lekker rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ben benieuwd naar waar jullie op huwelijksreis gaan! Wij zijn nog volop aan 't zoeken... Zo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne Paasdagen nog! Ik hoop dat je heerlijk kan genieten van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er uit als een gezellige rustige week, Michelle.
    Gelukkig voel je jezelf nu weer beter zo voor de paasdagen.
    Het is heerlijk in de natuur, ik heb net ook weer een heerlijke wandeling gemaakt met mijn hondje.
    Ze was van de week heel ziek, nu gelukkig weer wat beter zodat we lekker naar buiten konden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb door mijn ziekte ook enorm last gehad van spieren/gewrichten. Dit komt omdat het onwijs vochtig is geweest.. Wat maak je mooie foto's zeg! Fijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie paarse bloemen. Zowel binnen als buiten. Paarse tulpen durf ik zelf ook wel eens in huis halen vermits ze zowel het huis als mijn humeur plots een pak zonniger kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥