Lotus Owl

by - april 03, 2015

Ken jij dit leuke uiltje nog? Het is al zolang geleden dat ik het voorbeeld plaatje heb laten zien, dus voor vandaag wou ik het nog eens tonen. Zo krijg jij, maar ook ik weer even een idee waar ik gebleven ben met borduren. Zoals altijd bij de HAED's, klopt het voorbeeld prachtig met het borduurwerk zelf. Al die details, zelfs in de achtergrond..

Ik ben nu bijna aan het laatste stukje geraakt. Daarna zal de bladzijde verder gaan naar onderen. Hoe ik in de rechterhoek ben uitgekomen weet ik zelf ook niet hihi. Zal vast iets maken hebben gehad omdat ik nu al een tijdje per rij borduur. Ene keer kom ik aan de onderkant uit en de andere keer bovenin.


Zolang je maar verder komt hé? En dit zal vast wel goed komen want de komende drie dagen staat borduren zeker weten op de planning.. 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooie HAED. Veel succes met drie dagen borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opmerkelijk hoe ieder zijn eigen manier van borduren heeft. Ik weet niet of ik echt een methode heb, maar het ziet er minder strak uit terwijl het nog een proces-in-wording is. Doorgaans begin ik ergens in het midden met grote vlakken in eenzelfde kleur. Nadien ga ik ergens aansluitend verder en op het einde vul ik de kleinere vakken in. Althans ik denk dat ik het doorgaans zo doe want het is ondertussen al een hele tijd geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zo mooi. Fijn hoor lekker borduren met deze vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat uiltje vind ik echt heel schattig.
    Komt ook omdat ik gek ben op uilen en uiltjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het uiltje er goed uit, het komt vast wel een keer af.
    Doe het gewoon lekker rustig aan, veel borduurplezier deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk uiltje, ben benieuwd hoe hij gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥