Een tweede herfst

by - april 01, 2015

Terwijl de wind hard om het huis heen waait, tikt de regen op het glas. Maar de regen is niet alleen.. Regen en hagel wisselt elkaar af. Mooi om te zien hoe onvoorspelbaar Moeder Natuur kan zijn. Een week geleden was heel de stad te vinden bij het tuincentrum, om plantjes en potgrond te kopen. En nu blijft iedereen binnen omdat er een tweede herfst om de hoek komt kijken..


Maar gelukkig hoeven wij nergens heen. De boodschappen zijn binnen, er staan geen afspraken in de agenda en Bentley is weer uitgelaten. Hij blijft sowieso met dit weer liever binnen, lekker lui op een kussen. Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen. Ik zit ook lekker op de bank, het ene moment met een borduurwerkje en het andere moment kijk ik naar de serie 'Penny Dreadful'.


Toegeven en het je gemakkelijk maken, dat zijn de sleutelwoorden voor dit soort dagen. Helemaal niet erg want met nog maar een paar weken op te teller, is er nog genoeg te regelen voor de bruiloft. En gelukkig kan dat allemaal vanuit onze huiskamer, lekker warm en droog.

You May Also Like

10 Reacties

  1. Van mij mag de lente wel tevoorschijn komen. Fijne week nog verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is de laatste dagen inderdaad lekker raak met de regen, hagel en storm.. Hopelijk trek het snel weer voorbij want ik heb wel zin in echt lente weer nu! En helemaal met onze vakantie straks in april :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker binnen blijven met dit soort dagen.
    Je hebt een mooi handwerkje onder handen dus wie doet je wat.

    Ik moest er gister wel even uit, nou ik werd echt bijna omver geblazen, een man kon mijn nog vastpakken.
    Nu moet ik er wel om lachen, maar het was wel even schrikken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het waait echt heel hard inderdaad! Ik moest eerder deze week ook goed oppassen met de fiets. Gelukkig zou het de aankomende dagen weer beter worden..

      Verwijderen
  4. Succes dan met de laatste voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lente mag wel komen ja, succes met de laatste voorbereidingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lig met een griepje op de bank.....en als ik zo naar buiten kijk vind ik het eigenlijk niet zo heel erg om nu ziek te zijn... alleen jammer dat ik niet kan borduren. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je goed geschreven, een tweede herfst.. en wat baal ik! Ik was zo blij dat het wat warmer werd en de zon zich liet zien. Bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja..op zulke dagen is het heerlijk op de bank te ploffen! Dat doe ik dan ook na of tussen het werk door! Lekker haken met een filmpje, of gewoon stiekem even de ogen dicht. Nog even opladen! Maar doe mij binnenkort maar lente hoor! Dan kunnen we weer lekker in de tuin aan de gang of zelfs zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was het ook de moeite met de rukwinden. Een van die dagen moest ik een verjaardagskaartje gaan posten en ben ik bewust te voet gegaan omdat ik anders met mijn slechte evenwicht ongetwijfeld van mijn fiets was gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥