Lente bucketlist

by - maart 31, 2015

Inmiddels weten jullie wel dat ik graag lijstjes maak. Ik geloof er heilig in dat lijstjes maken helpt. Helpen in de zin van je gedachtes ordenen en je doelen inzien en zetten. Eerder had ik één grote bucketlist, maar sommige punten lagen zo ver weg dat het niet meer leuk was. Tijd voor een verkorte versie dus, een bucketlist speciaal voor deze lente maanden.



➳  Ons balkon lente/zomer klaar maken
➳  Veel gaan wandelen en hiermee mijn conditie opbouwen
➳  Het ontwaken van de natuur vastleggen op foto's
  Mij meer gaan richten op mindfulness, meditatie en yoga
➳  Een evenement bezoeken (Keltfest, Castelfest etc.)
➳  Nieuwe jurkjes en t-shirts kopen
➳  Mijn rijbewijs halen
➳  Op huwelijksreis gaan
➳  De laatste haakbestellingen maken 
➳  Terrasjes pakken
➳  Weer wat vaker nagellak dragen
➳  Een botanische tuin bezoeken
➳  De keukenhof bezoeken
➳  En als laatste gelijk een hele persoonlijke, hopen dat wij zwanger mogen worden.

Bij sommige punten zal ik, als ze behaald zijn, er een stukje over schrijven. Als de lente voorbij zal ik sowieso terug reflecteren op deze doelen. 


Heb jij ook een bucketlist voor de lente?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Leuke lijst heb je gemaakt wat je graag wil gaan doen.
    Ik hoop dat er veel dingen mogen uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lijst! Ik hoop voor je dat het meeste uit mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat we alvast met ons tweetjes zijn als lijstjes-fans. Ik vind het leuk om alles overzichtelijk te houden, het brengt wat rust in het leven. Bovendien doen die lijstjes je vaak beseffen dat er je nog meer dingen hebt om dankbaar voor te zijn dan je zou denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lijstje, bij mij werkt het juist niet die lijstjes hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuk haalbaar lijstje! Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lijst! Ik wil ook weer wat vaker nagellak gaan dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk lijst! Maar castlefest valt toch in de zomer :P? Ik heb zelf geen lente lijst gemaakt eigenlijk, ik zie wel wat er op mijn pad gaat komen :). Wel wil ik graag naar de Elf maar weet niet of dat hem dit jaar gaat worden..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Castelfest wel ja, kwam ik later achter hihi :P Keltfest redden wij helaas al niet meer ivm de huwelijksreis. Dat wordt dus een ander evenement ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥