Yarn love

by - maart 19, 2015

Iedere haakster kent dat gevoel wel.. Dat gevoel wanneer het bestelde garen eindelijk bezorgd is. Nu moet ik zeggen dat dit 'eindelijk' wel meeviel want ik had mijn verwachte garen al binnen 24 uur in huis. Maar toch.. je kijkt er naar uit hé. 

Al een aantal dagen haak ik af en toe aan mijn Sophie's Universe, ze wordt met iedere toer mooier en mooier. Maar toch was ik niet helemaal tevreden over de kleuren, ze werden mij te donker. Nu had ik her en der al wel gelezen dat het nieuwe garen 'By Claire' zulke mooie pastel kleurtjes had, dus ik ging maar eens op zoek. En inderdaad, dit merk had precies wat ik zocht!



Snel bestelde ik op Echtstudio een paar bolletjes om het eens uit te proberen. Met nieuw garen weet je het immers niet, het kan ook heel erg tegenvallen. Maar ik was blij verrast! Zo zijn de bolletjes niet alleen van goede kwaliteit maar zijn de kleuren ook nog eens prachtig. Precies wat mijn Sophie nu mist, wat pastel kleurtjes om het geheel wat lichter te maken. En omdat de kleurtjes zo fijn zijn, bestelde ik gelijk wat andere kleurtinten, voor een andere Sophie die wel iets donkerder mag zijn

You May Also Like

5 Reacties

  1. mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dat zijn hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes! En altijd super fijn als iets ontzettend snel geleverd wordt. Want idd je zit er dan toch wel een beetje op te wachten hihi :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren, ik benieuwd wat je gaat maken.
    Een heel goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥