Een nieuw seizoen

by - maart 21, 2015

Al een aantal weken valt mij op dat de lente haarzelf heel langzaam laat zien. Door de vele wandelingen met een hond vallen deze kleine veranderingen sneller op, als je kijkt natuurlijk. De wandelingen hier gaan gepaard met een camera en aandacht. Geen mobieltjes of muziek, deze worden lekker thuis gelaten. Als resultaat neem ik opgeruimde gedachtes, een blije hond en een aantal mooie foto's mee naar huis.


Vandaag wordt het dan officieel lente. Natuurlijk hoeft Moeder natuurlijk niks van dit naampje aan te trekken en gaat ze haar eigen weg, zoals altijd. Maar toch is het een teken dat er een aantal dingen gaan veranderen. De natuur ontwaakt, mensen worden wat vriendelijker en positiever, de winterjas mag straks weer in de kast opgeborgen worden en de jurkjes komen weer naar voren.


De natuur begint ons weer uit te nodigen om naar buiten te komen. Om te kijken en te genieten van het nieuwe seizoen. Een uitnodiging die ik graag  accepteer. Met mijn nieuwe vrije tijd heb ik ook weer meer tijd om van dit soort dingen te genieten. En daar ben ik dan ook heel dankbaar voor. Niet meer van hot naar her rennen maar genieten van de dag, van dit moment.

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wunderschön....jetzt kommt der Frühling.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral je eerste foto vind ik echt prachtig om te zien.
    Heerlijk hé als je dan zo met opgeruimde gedachtes thuiskomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaah lente! En wat een fijn foto's :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze bloemen vrolijken me telkens helemaal op. De eerste nieuwe kleurtjes na een donker en koud seizoen zorgen meteen voor glimlach.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm ja, fijnheid! En heerlijk dat je je eigen gang kan gaan! Ik hoop dat het op het werk weer rustiger word, minder uren draaien en meer tijd om van de lente te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, ik heb zo'n zin in de zon en het ultieme lentegevoel, zonder jas naar buiten, etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! Eindelijk lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig, al die krokusjes overal.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥