Wedding Talk: Bruidsboeket deel 2

by - maart 16, 2015


Met de komst van mijn bruidsjurk heb ik niet alleen mijn droom jurk gevonden of zijn we een stapje dichter bij ons huwelijk gekomen, nee we zijn ook tegen ons aller eerste 'probleem' aangelopen. De kleur van mijn jurk zorgt ervoor dat ik mijn eerste inspiratie voor bruidsboeketten het liefste uit het raam gooi. De kleuren zijn gewoon helemaal verkeerd. Nu denken wij liever niet in problemen maar in oplossingen en zodoende ging ik verder zoeken.



'Met alle mogelijkheden in de wereld moet er vast een oplossing zijn' dacht ik. En die is er. Misschien anders dan de meeste mensen zijn gewend, maar ik denk dat dit ook wel het thema van onze bruiloft is: anders. Anders maar heel eigen. Daarom deel ik deze inspiratie gewoon hier: zwarte bloemen voor mijn bruidsboeket. Misschien is het eventjes wennen maar het zou fantastische bij mijn jurk staan. En om niet te vergeten, het zou ook helemaal bij mij en mijn stijl passen. Helaas is de keus in zwarte bloemen beperkt, zeker omdat ze geheel zwart moeten zijn. Vaak ligt de keuze dan tussen Calla's en rozen. Gelukkig heb ik al toezegging van mijn bloemist gekregen, er zijn grote, zwarte rozen beschikbaar. Binnenkort zullen we in overleg gaan om te kijken hoe en wat, maar ik kan alvast wel verklappen: ik vind het super spannend want dit had ik nooit durven hopen! Zo'n gaaf boeket, zo ander maar zo eigen!  

You May Also Like

12 Reacties

  1. Oh ik vind die in dat kleine vaasje echt heel erg mooi. Niet geheel zwart maar net met een paarse tint. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het juist geweldig dat je ej eigen stijl volgt Michelle
    Zwarte bloemen vind ik zelfs heel mooi, naast de jou genoemde bloemen zijn er ook zwarte tulpen en viooltjes maar............. een absolute aanrader in je bruidsboeket voor zwarte bloemen is deze "Tacca, ook wel vleermuisplant".

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Helma! Zelf zou ik graag een bierdermeier boeket willen, helaas past de Tacca er dan niet echt bij maar het is zeker een bijzonder bloem!

      Verwijderen
  3. Wauw, ik zou het nooit bedacht hebben maar het is wel tof. Het maakt alles een beetje meer vampy en minder zoetig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar bij jou past dit helemaal in het plaatje. Toch fijn dat het er is en dat je dag zo perfect kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker weten Petra :) Mijn bloemist zei ook al: dit past perfect bij jouw hihi

      Verwijderen
  5. black roses are so rare.....they look lovely

    www.crazyaboutcolors.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, speciaal! Ik vind 't mooi. Zelf ga ik ook een net-iets-anders-dan-normaal boeket hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd wat het gaat worden! En die zwarte rozen zijn echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi . Ben benieuwd hoe je als bruid eruit zult zien. Mijn zoon trouwt de 15e mei a.s. Ik ben wel bang dat een boeket van zwarte bloemen niet zo zichtbaar op de foto is. Het is altijd een lastige kleur om te fotograferen en de details te houden. Ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zulke details maken het zeker helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥