Pluk het geluk project ~ De grootste glimlach

by - maart 14, 2015

Saskia van Iliveformydreams heeft iets heel leuks bedacht, namelijk het 'Pluk het geluk project'. Om ons weer even stil te laten staan bij die mooie momenten. Momenten die je eigenlijk al bezit,  maar die je misschien niet zo snel ziet of uit het oog bent verloren. Wij mensen zijn altijd maar druk druk druk. Altijd bezig om die dingen en spullen die we niet bezitten toch te krijgen en hierbij vergeten we vaak waar het echt om gaat, genieten! Vandaag voor het vierde onderdeel van dit project ga ik omschrijven wat mij een grote glimlach bezorgt.


Als eerste, dit kleine moppie. Bentley is nu 1 jaar en 3 maanden bij ons maar hij is echt niet meer weg te denken. Hij is meer als een hondje, hij is mijn maatje  Daarnaast heeft hij een ontzettend grappig karaktertje, wat hij aan lengte mist maakt zijn karakter echt helemaal goed!  Ik denk dat onderstaande foto genoeg zegt 


De lente die eraan komt tovert ook zeker een glimlach op mijn gezicht! De bomen en planten maken weer knoppen aan en de bloembollen schieten uit de grond. Dit in combinatie met af en toe een lekker zonnetje zorgen niet alleen voor vele fijne wandelingen maar ook weer voor mooie fotomomenten. De winter kunnen we bijna uitzwaaien en daar ben ik helemaal niet treurig om. Welkom lente, ik heb je gemist! 


En als laatste en ook gelijk de belangrijkste, onze aankomende trouwdag! Met nog maar negen weken op de teller begint het nu echt dicht bij te komen. En dat is te merken ook want ons to-do lijstje wordt met de dag kleiner.  Gelukkig natuurlijk maar want ik zou er niet aan moeten denken om in tijdnood te komen. Nu dat de stress rondom het regelen helemaal is weggevallen komt het uitkijken naar om de hoek kijken. Uitkijken naar de dag zelf, dat ik mijn mooie jurk weer aan mag, dat ik deze mooie dag samen met Chris mee mag maken en de dag gevuld zal zijn met vrienden en familie. Een mooi vooruitzicht 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat heb je toch een dotje van een hond, kan me voorstellen dat je daar gelukkig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, om dat koppie moet ik zelfs lachen!
    De natuur doet zeker goed haar best, elke dag zie je het meer lente worden :-)
    Heerlijk, zo'n mooi vooruitzicht en heel fijn dat je er zo van kunt genieten zonder stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Negen weken nog maar, waauw! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Bentley <3 En ja nog eventjes en dan ga je trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw wat gaat de tijd toch snel, en negen weken :) Wouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat gaan de tijd snel zeg. Prachtige invulling weer..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥