Uitwaaien op het strand

by - maart 02, 2015

Al een tijdje kriebelt het bij ons. De eerste zonnestralen zorgen ervoor dat we naar buiten willen. Maar niet zomaar naar buiten, maar weer eens een dagje weg. Ergens waarvoor we een eindje moeten rijden, waar het landschap veranderd. Met een zonnetje en wat lichte bewolking gingen we zaterdag op pad. We hadden besloten dat een uitstapje naar Katwijk aan Zee wel weer eens leuk zou zijn. Want met een stevige wind kan je het beste op het strand lopen..


Eenmaal onderweg verdween de bewolking en kwam het zonnetje meer naar voren. Wat een geluk! Zeker omdat we heel erg twijfelden of we wel of niet deze lange reis ( 2 uur en 20 minuten) moesten maken. Maar oh wat is dat dan weer lekker om die frisse zeewind op je gezicht te voelen! En we waren niet alleen, veel wandelaars hadden hetzelfde idee. Soms waaide het zo hard dat de meeuwen er ook moeite mee hadden. Heel stil hingen ze dan in de lucht, een perfect moment voor mij om mijn camera erbij te pakken. Toch aardig goed gelukt met mijn normale camera lens. 


Een macro lens staat nog steeds op mijn verlanglijstje maar deze zal er nog wel eventjes op blijven staan. Gelukkig vermaken we ons zonder ook nog prima. Na anderhalf uur wandelen vonden we het tijd voor iets warms. Één van de strandpaviljoens was geopend en zo konden we heerlijk buiten in het zonnetje zitten. Heerlijk even opwarmen met een kopje cappuccino met een appelgebakje.  Terwijl wij van iets warms genoten kon Bentley ook even uitrusten, want oh wat vind hij het strand toch mooi! 



You May Also Like

9 Reacties

  1. Lekker om uit te waaien op het strand.
    De honden vinden het ook altijd heerlijk, lekker rennen kunnen ze dan.
    De Mantelmeeuw is heel goed gelukt, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's heb je gemaakt :D Grappig eigenlijk, want ik heb liever een bos dan het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook Elisa, alleen voor de afwisseling is het wel erg leuk om eens naar het strand te gaan.

      Verwijderen
  3. Ah heerlijk! Ik wil ook wel weer een keertje naar het strand toe, soms mis ik het wel! Grappig eigenlijk dat wanneer je er dichtbij woont zoals ik 25 jaar gedaan heb je er bijna nooit heen gaat. Wanneer je het opeens niet meer naast de deur hebt ga je het opeens missen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb familie bij zee wonen en die zeggen ook precies hetzelfde, hun zouden graag bij een mooi bos in de buurt wonen. Ik denk ook wel dat hoe je omgeving er ook uitziet, het na een tijdje went. Mensen willen altijd net wat ze niet hebben he.

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk!! Dat is de reistijd wel waard! Mooie foto's ook! Vriendjelief krijgt nog een macrolens, voor zn verjaardag, helaas waarschijnlijk niet voor onze vakantie in huis! Ben heel benieuwd hoe deze lens zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige en vooral rustgevende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥