3 jaar verloofd

by - maart 01, 2015


Ik weet het nog goed, onze mooie vakantie naar Duitsland drie jaar terug. Een heerlijke week hadden we er. Een fijn huisje, leuke uitstapjes met de prachtigste dorpjes en de mooiste wandelroutes. Maar niet alleen deze fijne momenten maken het tot een vakantie om nooit meer te vergeten, Chris heeft hiervoor gezorgd. Toen hij op een zonnige dag, onder een paar bomen die paar woorden uitsprak. Die paar woorden hebben heel wat in beweging gezet. Die paar woordjes die voor een ring en een trouwdatum zorgden. Die paar woordjes waren het begin van onze reis. En deze reis gaan we na 22 mei gewoon vervolgen, maar dan net iets anders. Voor nu mogen we nog even genieten van onze status zoals hij op dit moment is: verloofd zijn 


You May Also Like

10 Reacties

  1. Mooi is dat, iets speciaals ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook =) Sommige vinden het niet zo speciaal, maar het is toch een stap verder in een relatie.
      Van te voren hadden we niet gedacht om zo lang verloofd te zijn maar ach, drie jaar deze mooie ring dragen is ook geen straf he ^^

      Verwijderen
  2. Nog even en dan is het zover, en gaan jullie trouwen.
    Mooie ring heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eventjes geduld hebben, we kijken er erg naar uit. Zeker nu ik de jurk binnen heb, dan wordt het toch wat 'echter':) Dankjewel, ik ben er nog steeds erg blij mee.

      Verwijderen
  3. Dat is al weer een tijdje! Toch is verloofd zijn iets speciaal's het is wel weer een stapje dichterbij het trouwen. Nog heel even!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat een mooie ring! Ik ben ook verloofd alleen dan zonder ring hihi. Veel succes met de laatste voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet er nog even van, wij waren 2 jaar verloofd voordat we gingen trouwen. Ook een speciaal gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd, wat laat maar niet minder gemeend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag om te gaan trouwen ;-) 22 mei is ook onze datum! Geniet er van, de datum komt nu wel heel rap dichterbij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥