Klein hondje voor de camera

by - februari 28, 2015

Iedere huisdier eigenaar kent het wel, de frustratie rondom het fotograferen van je huisdier. Een goede camera helpt wel mee, dat zeker. Maar als je geliefde viervoeter er geen zin in heeft dan kan je het vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over de juiste lichtinval, achtergrond, de afleiding etc. Kortom een mooie foto maken is soms een hele uitdaging, maar ook een erg leuke. Zo heel af en toe heb ik de camera in mijn handen voor heel iets anders maar dan zit Bentley of Tommie zo mooi dat ik denk 'even proberen'. En soms.. dan lukt het ook nog en rollen er hele mooie foto's uit.


Gisteren had ik dus ook zo'n moment. Bentley had alle aandacht voor mij en sinds meneer naar de trimsalon is geweest kan je zijn mooie, bruine ogen ook weer zien. Een mooi zonnetje scheen naar binnen, het witte dekbed zorgde voor een redelijke rustige achtergrond en hop.,, ik had ineens een perfect foto moment.


En dan is zo'n spiegelreflex camera bijna niet meer weg te denken, in een paar minuten tijd maakte ik een tiental mooie foto's.  Het zijn misschien geen hele professionele foto's maar ik ben er erg blij mee. Eindelijk heb ik mijn kleine mop weer goed op de foto staan 

You May Also Like

10 Reacties

  1. Mooie foto´s!! En idd met dieren en kleine kinderen moet je echt geluk hebben met foto´s maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja huisdieren fotograferen is lastig, Lies kijkt altijd heel boos... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er echt wel helemaal anders uit na zo'n trim-beurt. Leuk dat je zijn ogen nu zoveel beter ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Vooral de tweede is mooi erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's!
    Mijn toestel is echt aan vervanging maar wat een oerwoud aan toestellen zeg!
    Mag ik vragen met welke camera jij je foto's maakt?
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van Bentley.
    Fotograferen van dieren is niet het gemakkelijkste.
    Zodra mijn hond de camera ziet kijkt ze de andere kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Achhh! Wat een prachtige en vooral schattige foto's zeg. Dat koppetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥