Pluk het geluk project ~ Omdat jij het hebt verdiend

by - maart 03, 2015

Saskia van Iliveformydreams heeft iets heel leuks bedacht, namelijk het 'Pluk het geluk project'. Om ons weer even stil te laten staan bij die mooie momenten. Momenten die je eigenlijk al bezit,  maar die je misschien niet zo snel ziet of uit het oog bent verloren. Wij mensen zijn altijd maar druk druk druk. Altijd bezig om die dingen en spullen die we niet bezitten toch te krijgen en hierbij vergeten we vaak waar het echt om gaat, genieten! Vandaag voor het derde onderdeel van dit project ga ik twee mensen in het zonnetje zetten.


De persoon die ik vooraan wil zetten is natuurlijk mijn lieve vriend. Het lijkt net of hij precies op het goede moment in mijn leven is gekomen. Een moeilijke en verwarrende tijd en hij heeft mij daardoor heen geholpen. Een tijd van luisteren en van praten. En zo is dat ook gebleven. Ik ben dankbaar dat deze fijne vriendschap uitgegroeid is tot een relatie, en de relatie tot een huwelijk gaat uitgroeien. Na 7.5 fijne jaren samen kan ik echt zeggen dat ik hem nooit meer zou willen missen. Hij is mijn beste vriend en mijn geliefde. De man die ik hopelijk ooit met trots de vader van mijn kinderen mag noemen. 

En de tweede persoon die ik graag in het zonnetje wil zetten is mijn vriendin I. We hebben elkaar in de eerste klas van het vmbo ontmoet en gelijk vanaf die dag was er een klik. Twee meiden die net iets anders waren als de rest. We begrepen elkaar en we waren er voor elkaar. Vele mooie momenten hebben we samen meegemaakt, o.a een reis naar Engeland, fijne wandelingen, samen lunchen bij bagel & beans en een paar weken terug is ze mee geweest mijn jurk ophalen. Maar het meeste herinner ik mij onze fijne gesprekken. Een luisterend oor, iemand die er altijd voor mij is. En daarvoor wil ik haar bedanken!  Never change who you are, because you're beautiful 


Als jij iemand in het zonnetje zou mogen zetten, wie zou je dan uitkiezen en waarom?


You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een mooie blog!! Klinken als toppers! Ik zou ook mijn vriend kiezen en daarnaast een vriendin die ik via het WWW leerde kennen en een vriendin die ik ken sinds de Mavo! Eigenlijk om dezelfde redenen als jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke blog. En als ik iemand zou uitkiezen, dan zal dat voor 100% mijn man zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie personen heb je in je leven. Mooi dit bedankje, koester ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige woorden Michelle en wat ontzettend mooi geschreven.
    ik vind dat je dat ook best mag zeggen en ook uiten in dit geluk project. Heel mooi gedaan. Je vriend en je vriendin mogen zich gelukkig prijzen met zo'n lieve vriendin net zoals jij hun prijst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne post! Ik zou natuurlijk ook mijn vriend kiezen en daarnaast een vriendin die mij ooit eens op een beurs aansprak. We wisselde toen mails uit en hebben geloof ik eerst altijd op msn gezet en elke keer als we elkaar nu zien is het gewoon al vanouds. Al hebben we weken/maanden geen contact gehad, en dat is stiekem best wel fijn :). Oh en mijn ouders natuurlijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn artikel! Goed om een keer bij stil te staan. Ik zou een vriend van mij in het zonnetje willen zetten, omdat hij inmiddels al maanden lang het geklaag over mijn slechte gezondheid aanhoort en me er toch nog niet minder leuk op vind. Dat vind ik wel een plekje waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥