Fijne vrijdag

by - maart 06, 2015

De weken vliegen voorbij, ergens vind ik dit wel prettig want ik kijk echt uit naar het mooiere weer! Het is gewoon alweer tweeëneenhalve maand geleden dat ik afstudeerde, zo lang lijkt het nog niet eens geleden. Ondanks dat ik veel thuis ben verveel ik mij nog voor geen moment. Hoe kan het ook want over minder als twee maanden en twee weken trouwen we al! Een vreemde maar mooie gedachte..


Ondanks de vrije tijd wil ik nog wel eens te hard van stapel lopen, nu heb ik dit altijd wel gehad maar nu er wat meer vrije uren op een dag zijn bijgekomen lijkt het weer de kop op te steken. De pijnlijke spieren en vele fysio bezoekjes zijn daarvan het resultaat. Goed plannen en genoeg rust pakken blijven de sleutelwoorden. En zo plan ik regelmatig een dag in met helemaal niets. Vandaag is ook zo'n dag. Gisteren heb ik al mijn huishoudelijke taken al gedaan en heb ik voor mijzelf een mooie bos tulpen gehaald. Altijd fijn om in het weekend in te gaan met een schoon huis en een verse bos bloemen.


En vandaag ga ik er weer eens voor zitten om een stukje te borduren. De laatste tijd is de Lotus Owl op het frame gespannen. Al na een paar uurtjes borduren zie je verschillende blauwtinten tevoorschijn komen, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het leuke uiltje in zicht gaat komen. Maar daarvoor moet je met zo'n groot borduurwerk geduld hebben, dus dit ga ik maar weer eens oefenen. Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend

You May Also Like

8 Reacties

  1. Jammer dat het weer een beetje minder gaat, gelukkig goed luisteren naar jezelf.
    Ik verveel me ook eigenlijk nooit, enkel als ik echt nergens zin in heb. Maar ja dat is niet echt vervelen hé.

    Ik ben super benieuwt na dit borduurwerk, hij is zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te hard van stapel lopen.. fysio, rust pakken, pijnlijke spieren.. ik herken het helaas. Fijn dat je vandaag lekker rustig aan kan doen! Ik kan ook niet wachten op wat mooier weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je je nog niet verveeld, dat is wel prettig van het thuis zitten haha. Jullie ook een fijn weekend toegewenst! En hopelijk voel je je snel weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurwerkje.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Let goed op je gezondheid, je bent nog te jong voor al deze klachten.
    Vervelen doe ik mij ook nooit, gewoon een beetje bezig blijven is mijn motto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irma, helaas maken rugklachten en Hypemobiliteit geen onderscheid in leeftijd.
      Dat is een mooi motto, ik ben ook altijd wel iets bezig.

      Verwijderen
  5. Wat een mooie vooruitzicht Michelle..toeleven naar je bruiloft en wat wordt je borduurwerk mooiii..ik herken het te hard van stapel lopen..kamp ook met gezondheidsklachten en moet ook mijn energie verdelen!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk helpt de fysio je er weer wat bovenop. Jammer dat we steeds zo moeten opletten met wat we doen. Ik had vorige week een aantal erg leuke dagen waardoor het nu weer wat rustiger aan moet. Dan voel ik me lastig doordat mijn opdrachtenlijstje maar blijft aangroeien. Ik besef ergens wel dat niet alles op één dag moet gebeuren, maar voel me tegelijkertijd een beetje schuldig wanneer klusjes blijven liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥