Interieur Tag

by - maart 07, 2015

Door Mycupoflatte werd ik een tijdje geleden al gevraagd of ik deze leuk Tag wou overnemen, natuurlijk wil ik dit! Hier komt ie:

Mijn favoriete items in huis zijn:

Een lastige vraag aangezien ik heel blij ben hoe ons huisje er momenteel uitziet en ook meerdere favorieten heb. Maar ik denk dat mijn favoriete item toch wel het Boeddha standbeeld is. Al jaren zei ik tegen vriendlief dat ik ooit een mooi boeddha beeld in huis wou hebben. Maar steeds kwam het er niet van, totdat we het hele interieur in de woonkamer omgooiden. Met de komst van de sidetable kwam er een plekje vrij en toen wisten we het al  snel. Er zou een Boeddha komen, maar wel een iets duurdere. Geen beeldjes van de Xenos dus, maar een echte, eentje van steen. En deze vonden we bij een Tuincentrum, iedere dag ben ik er nog erg blij mee.


Ik zou het liefst nog willen aanschaffen
Iets voor boven de sidetable, er hangen nu twee fotolijsten met een foto van een waterlotus in. Mooi, maar ik ben er wel een beetje op uitgekeken. Het liefste koop ik een gaaf herten/eland gewei voor aan de muur. Maar dan wel plat aan de muur, dus niet zo . Of een mooie houten tak of een letterbord, maar in ieder geval eens iets anders als een fotolijst of schilderij. Maar wie weet, misschien komt er na de bruiloft wel een mooie foto van ons samen te hangen. Tegenwoordig kan je ook foto's op hout laten drukken, dit lijkt mij ook wel wat!


Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor mijn huis dan doe ik dat bij:
Winkels als de Intratuin en Ikea zijn dan toch wel echt favoriet. Tegenwoordig kopen we liever wat minder kleinere en  goedkopere accessoire, maar gelijk iets groters en duurdere. Iets waar je jaren later nog steeds met plezier naar kijkt.


Ik verschil (niet) van smaak met mijn partner:
Natuurlijk vinden we niet altijd hetzelfde item of kleur even mooi, maar onze smaak ligt gelukkig wel heel erg dicht bij elkaar. We komen er dus samen altijd wel uit.



Dit item zou ik zo snel mogelijk weg willen doen:
Ik zou geen items weg willen doen, wel zou ik de badkamer wat ruimer en netter willen hebben maar helaas door ruimte gebrek gaat dit niet lukken. De slaapkamer zou wat gezelliger kunnen maar helaas, het moet ook praktische zijn. Zo staat ons droogrek er aangezien wij geen droger hebben. Gelukkig maar dat ik niks weg zou willen doen, want we zijn eigenlijk net klaar met onze inrichting.

Accessoire dat echt typisch Michelle is:
Als je bij ons binnenkomt valt gelijk de kleur turquoise op. Omdat de rest van de meubels allemaal wit zijn, knalt die kleur er echt uit! Dat én de vele bloemen en planten.  In de woonkamer heb ik nu zeven planten en één bosje tulpen staan. Ik zou echt niet in een huis willen leven zonder bloemen en planten!


Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn invulling te lezen. Graag wil ik de tag doorgeven aan Elisa en aan Saskia

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een leuke tag, ik zal eens gaan nadenken over mijn favo ding in huis :) enz :) word lastig hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tag! Ik hou van interieur. Foto op hout gedrukt lijkt me ook super gaaf, zelf heb ik een grote spiegel boven mijn sidetable hangen. Weerkaatst een hoop licht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook wel gaaf jah! Ik zal het eens bespreken, een spiegel is wel eens een keertje wat anders ja.

      Verwijderen
  3. Leuke tag! Ik hou eigenlijk ook best van interieur en deco, ook al ben ik er niet echt actief mee bezig nu wegens te klein wonen en te weinig budget ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om ook de tag hier te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat er helemaal niets is dat je wil wegdoen, dat bewijst op zichzelf al dat je heel gelukkig bent met hoe jullie plekje er nu uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super leuk om te lezen en vooral leuk je foto's te zien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥