Sophie's Universe

by - maart 11, 2015


Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een nieuw haakproject te starten, ik heb er immers nog genoeg liggen. Maar toen ik op Instagram een paar keer een wel hele interessante, gehaakte mandala tegen kwam besloot ik toch eens verder te kijken.  Het schijnt dat je er meerdere en van ook verschillende ontwerpsters hebt, maar ik doel dan echt op de Sophie's Universe Cal.


Voor deze keer besloot ik een uitzondering te maken en dook ik gelijk in mijn voorraad kast. Een mandala heeft normaal veel verschillende kleurtjes. Nu haak ik normaal met veel dezelfde soort tinten, zodat de overgang niet te groot is. Maar bij dit projecten hoort dat juist, neem maar eens een kijkje bij Laat at what i made en Haakdingen. Het patroon staat er ook.  Een nieuw project, maar dit keer zal ik het niet als Cal volgen, ik zal gewoon op eigen tempo verder haken.


You May Also Like

7 Reacties

  1. Die is gaaf! Ben benieuwd hoe de jouwe gaat worden 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ben benieuwt hoe deze gaat groeien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt vast een heel mooie, je hebt in ieder geval een goed begin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the colors of your crochet. Please share at my link up today and tomorrow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er al erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥