Sophie's Universe | Week 2 & 3

by - maart 26, 2015

Een kleine twee weken geleden ben ik aan een nieuw haakproject begonnen, de Sophie's Universe. Eigenlijk is het een crochet along, maar aangezien ik toch een aantal weken achterloop heb ik besloten om deze gekleurde mandala op eigen snelheid te gaan maken. Soms haak ik er een stukje aan en sommige dagen ook helemaal niet. Zo blijft het leuk..

En schijnbaar helpt het want zo ongemerkt groeit ze met iedere vaste. Hierboven kan je het huiswerk van week 2 zien. Nu krijg je al iets meer het idee dat het een mandala wordt. De kleurenkeuze was wel eventjes lastig, maar aangezien het al mijn lievelingskleuren bevat, bedacht ik mij dat het vast wel goed ging komen.


En met iedere toer leer ik iets nieuws. Soms is het een nieuwe steek en soms is het een nieuwe kleur keuze. Na de donkerblauwe rand heb ik wel 3 verschillende kleuren geprobeerd en steeds was het niet naar mijn zin. Dat werd dus telkens uithalen.  Met de komst van de nieuwe kleurtjes werd er ook al heel snel een nieuwe match geboren, de kleur was perfect. Ik kon dus lekker verder haken en hiermee is ook het huiswerk van week 3 af. Op naar week 4.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, maak jij ook de Sophie's Universe of Sophie's Garden?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat wordt deze toch mooi, het niet moeten helpt altijd het meest :)
    nee ik maak hem niet :) hou het lekker bij breien en borduren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en een leuke mandala. op eigen tempo is inderdaad relaxer. Erg mooi wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan. Ik wou dat ik dat kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Ik heb een zak tijd nodig, haha. Er zijn zoveel dingen die ik ook nog wil gaan maken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi aan het worden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit.
    Mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥