Nieuw leven

by - maart 25, 2015

Zo gouw het een paar dagen zonnig is krijg ik gelijk de lente kriebels. De winterjas wordt opgeborgen, de jurkjes komen weer tevoorschijn, zelfs het huis moet er aan geloven.. Maar lente betekend voor mij naar buiten. Met je handen in de aarde zitten, plaats makend voor een nieuw leven.


Nu was het misschien wat vroeg, maar ik kon het niet meer laten. Eerder deze maand maakte ik de balkons al voorjaar-klaar en het was nu een kwestie van plantjes kopen. Zo gouw je het tuincentrum binnenstapt ruik je het al, voorjaar! De vele vrolijke kleurtjes begroeten je en ze maken het je moeilijk. Want welke plantjes mogen mee naar huis?


Aangezien de viooltjes vorig jaar zo mooi bij ons bloeiden was het geen moeilijke beslissing. Het zijn gezellige plantjes die ook wel tegen een stootje kunnen. Toen ik ze in mijn favoriete kleur zag was ik helemaal verkocht, en mochten ze gezellig mee.  


Misschien is het niet veel, maar het is een begin. Het begin van een nieuw seizoen, gevuld met kleurrijke plantjes, buiten zitten, een klein beetje zonnen en genieten van wat de natuur ons bied.

You May Also Like

12 Reacties

  1. Heerlijk toch! Bovendien kunnen deze mooierds tegen een beetje vorst, ook wel fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is geweldig! Heerlijk die viooltjes! Vanavond gaan wij naar Intratuin naar lentekoopavond met 20% korting. En de kans is groot dat het ook viooltjes voor ons worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, die prachtige bloempjes. Mooie roze bloembak trouwens, lekker vrolijk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die vrolijke kleurtjes op het balkon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk juist, ziet er nog eens super gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het ook heerlijk om het huis en de tuin al lente klaar te maken.
    Het huis daar ben ik al mee bezig, maar de tuin blijft nog even achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellig, ik vind viooltjes erg leuke bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er gezellig uit Michelle.
    Hier word je blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle kleine beetjes helpen én bloemetjes maken nu eenmaal meteen een groot verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit, bij mij staan er allemaal plantjes binnen. Zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥