Wedding Talk: Mijn trouwjurk

by - februari 17, 2015

Na heel erg lang wachten werd mijn geduld dan eindelijk beloond. Op 14 februari, valentijnsdag, kreeg ik het mooiste cadeautje ooit: ik zag mijn trouwjurk voor het eerst! Want precies 8 maanden geleden zocht ik mijn trouwjurk uit! Het model en de kleur werden uitgezocht uit een boek, gelijk werden mijn maten opgenomen en hiermee was de lange zoektocht tot een einde gekomen. Een zoektocht die mij helemaal 249 km verderop brachten want de bruidszaken hier hadden mijn droomjurk niet.


( Afbeelding is van Weheartit Dit is dus niet mijn trouwjurk)

Toch speciaal als je bedenkt dat je trouwjurk geen confectie jurk is, maar eentje die voor jouw op jouw maten wordt gemaakt. Van een lapje stof tot een jurk, heel bijzonder maar helaas had dit tot nadeel dat ik zo lang moest wachten. Maar toen ik haar gisteren zag was het al het wachten waard geweest. En toen kwam het moment van de waarheid, zou ze passen? Ik had namelijk het idee dat de examen stress voor wat extra kilo'tjes hadden gezorgd, maar gelukkig was dit niet het geval. Ze zat als gegoten! Wat een bijzonder moment, om mijn jurk, mijn bruidsjurk voor het eerst te zien 
Op het moment zelf was het allemaal best overweldigend en nu pas, een paar dagen later zinkt het in.
Ik heb gewoon mijn droomjurk gevonden en ze hangt in de kledingkast! Over een tijdje zal ik haar nog eens aantrekken om te kijken of de gekochte sieraden erbij matchen, ook mijn haarkleur zal helaas iets moeten veranderen. Maar voor nu bekijk ik nog heerlijk de gemaakte foto's eens terug..

You May Also Like

15 Reacties

  1. Veel plezier met de voorpret. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zo benieuwd wat voor Jurk je hebt uigekozen!! Geniet lekkker van de voorpret!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel benieuwd naar je jurk! <3
    Het kan niet anders dan dat deze bijzonder is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je berichtje toverde een lach op mijn gezicht, dankjewel! Ik zou zo graag de foto's laten zien, maar wil er tot na de bruiloft mee wachten. ;)

      Verwijderen
  4. De jurk op de foto vind ik wel heel mooi Michelle.
    Die pas ook bij jouw.
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn! Ben benieuwd wat voor jurk je uiteindelijk gekozen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hé dat moment waarop je voor het eerst die jurk kan aandoen. Mijn moeke heeft die van mij zelfgemaakt, wat ik wel heel bijzonder vond. Ik zag zo immers die jurk steeds meer vorderen, van het kiezen van de stof in de winkel tot het afwerken met fijne zilveren pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo spannend is dat.. Past de jurk nog. Bij mij zat hij bij de laatste pas-dag perfect. Alleen op dag van de bruiloft was hij toch iets aan de grote kant. Daardoor wilde de jurk telkens wat afzakken (had achter een veterstrik met oogjes). Ik had beslist niet gelijnd, maar dit kwam denk ik omdat het een drukke tijd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, spannend, ik wordt nieuwsgierig!
    Deze vind ik prachtig, maar ik kan me ook heel goed voorstellen als je voor diep paars hebt gekozen.
    Wat zal je vaak stiekem even gluren naar je jurk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Michelle! Dat was idd een zoektocht. Ik mag zaterdag en ik heb er nu wel zin in. Eerst niet want ik ben geen `echt` damesachtig type. Draag nooit jurken en rokken maar nu wat voorbereidingswerk vind ik het nu wel erg leuk. Bij mij wordt het wel wit maar voor de rest laat me zaterdag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk moment he<3 Ik weet het zelf ook nog zo goed. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige jurk gekozen!
    Vroeger wou ik ook altijd in zo'n zwarte jurk trouwen.
    Om allerlei redenen is het er niet van gekomen en ben ik in een gewoon doordeweekse kledij getrouwd....
    Heb er nog altijd spijt van, maarja, het is niet anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥