Pluk het geluk project ~ Foto's van geluk

by - februari 15, 2015

Saskia van Iliveformydreams heeft iets heel leuks bedacht, namelijk het 'Pluk het geluk project'. Om ons weer even stil te laten staan bij die mooie momenten. Momenten die je eigenlijk al bezit,  maar die je misschien niet zo snel ziet of uit het oog bent verloren. Wij mensen zijn altijd maar druk druk druk. Altijd bezig om die dingen en spullen die we niet bezitten toch te krijgen en hierbij vergeten we vaak waar het echt om gaat, genieten! Aangezien dit mooie project perfect bij mijn blog aansluit, heb ik voor vandaag een collage gemaakt met mijn ultieme geluksmomentjes van de afgelopen jaren


Natuurlijk heeft iedere week mooie geluksmomentjes, misschien zelfs iedere dag! Het zonnetje dat zo lekker schijnt, de vogeltjes die ons op hun mooiste lied trakteren, een lekker kopje thee, een mooie wandeling met Bentley, fijn wat steekjes zetten.. kortom er zijn genoeg fijne momentjes. Maar voor vandaag wou ik een paar speciale momenten eruit pakken. Een paar momenten waarop ik mij zielsgelukkig voelde..

In 2007 kreeg ik verkering met Chris   De dag dat wij Bentley ophaalden   Ons fijne huisje  Het eerste concert wat wij samen bezochten, ook nog van een favoriete band van mij: HIM ♥ Mijn eerste tattoeages, het logo van de band HIM  In 2012 hadden wij een hele fijne midweek in Duitsland  Deze fijne vakantie leidde tot een aanzoek   In December dit jaar haalde ik eindelijk na heel veel gedoe toch nog mijn diploma!   Toen ik mijn bruidsjurk voor de aller eerste keer mocht aanpassen  

Over deze laatste twee geluksmomentjes wordt nog een stukje geschreven, wel kan ik verklappen dat deze jurk die je op de foto ziet natuurlijk niet mijn echte bruidsjurk is.



You May Also Like

6 Reacties

  1. had die bruidsjurk ook niet echt bij je vinden passen :) (A) maar super leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft wel iets vind ik, maar de mijne is mooier hihi :P En dankjewel..

      Verwijderen
  2. Wat een fijne momenten! Ben benieuwd naar het blogje over je bruidsjurk, en naar de jurk uiteindelijk zelf natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Ben wel benieuwd naar je jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn allemaal mooie geluks momentjes.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fijne momenten heb je gekozen! Kan me voorstellen dat deze erin staan<3
    Ben erg benieuwd naar je jurk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥