Cactussen maken

by - februari 11, 2015

Als voormalig bloemiste heb ik nog steeds een grote liefde voor bloemen en planten. Hier in huis zijn dan ook aantal verschillende soortjes te vinden en regelmatig staat er een bosje bloemen op tafel. Een favoriet soortje is de cactus. Jup that's right.. Geen idee wat ik er zo leuk aan vind maar ik heb cactussen altijd leuk gevonden, ik heb ze zelfs een paar keer proberen te zaaien. Helaas is dat niet gelukt aangezien Simba toen niet van de potjes af kon blijven. Misschien toch maar weer eens proberen? Maar voor nu heb ik iets anders gevonden. Je hoeft ze geen water te geven, ze prikken meestal niet en als je deze omstoot heb je ze binnen een mum van tijd weer staan..


Gehaakte en gebreide cactussen, wat een schatjes he! Iets zegt mij dat ik mijn volgende project heb gevonden. En als je even verder zoekt op internet vliegen de gratis patronen je om de oren. Ik kan een heuze cactus verzameling gaan beginnen. Binnenkort zal ik mijn eerste creatie hier showen want ze zijn gewoon te leuk om niet te gaan maken..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ze zijn echt heel erg leuk. IK ben ook gek op cactussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love them!
    You can show it off at my link up today :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb er ook een aantal gepind, wie weet waag ik me er ook eens aan. Ik kijk al uit naar jouw creaties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Afgelopen weekend in Volendam zagen we ook nog allerlei gekleurde cactussen. Zo tof om bij elkaar op de tafel te zetten! Ik weet al wat er dit voorjaar op staat hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥