This Week 5/2015

by - februari 01, 2015

'This Week' is een terugkomende post, die doormiddel van zelfgemaakte foto's terugblikt op afgelopen week'

Samen rustig de week beginnen / Een presentje voor Mycupoflatte / Muziek aan het luisteren op
Spotify, nieuwe band ontdekt: Art of Dying ♥ / Breiwerkje schiet al lekker op / Gezelligheid in huis
gehaald met deze sombere dagen / Lekker veel thee gedronken / Mr. Fuzzy says hi  / Avondje het 
huis voor mij alleen. Grote kop thee, zelfgebakken brownie en Charmed erbij../ Verder met de 
Sokken Kal, gaat best goed! /

De laatste week van januari is ook weer voorbij. Zoals jullie konden zien was het een rustige maar
creatieve week. Natuurlijk was de ontmoeting met Mycupoflatte erg gezellig maar helaas zorde de 
sneeuw en mijn moeheid voor vele cocoon dagen. Gelukkig is de energie alweer aardig terug 
gekomen en ga ik deze nieuwe week er maar eens gebruik van maken.  Komt vast omdat wij 
gisteren mooie ringen hebben uitgezocht. Maar hierover komt later meer, voor nu ga ik me eens
even op deze nieuwe layout richten. Ik wens iedereen een hele fijne en relaxte zondag!

You May Also Like

4 Reacties

  1. Mooie layout ps. de bovenste rand klopt niet helemaal ;)

    Fijn zo'n overzichtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet van het foutje in de bovenste rand, helaas blijft de template dit doen zo gauw ik een afbeelding als kopfoto wil gebruiken. Het maakt niet uit hoe klein ik de foto maak..

      Verwijderen
  2. Je nieuwe layout ziet er leuk uit! En dat foutje heeft ook wel weer iets :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe layout is erg tof! Leuke foto's zijn het geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥