Lente kriebels

by - februari 22, 2015


Helemaal verbaasd was ik toen vriendlief voorstelde om vandaag naar een tuincentrum te gaan voor wat nieuwe decoratie en voorjaarsbolletjes. 'Even een stukje voorjaar in huis halen' zei hij, natuurlijk had ik daar niks op tegen en zo gingen we voor het eerst met onze nieuwe auto op pad.

We keken voor iets nieuws op tafel en kwamen uit op een mooie, robuuste schaal vol met witte druifjes. Stoer en lieflijk tegelijk, iets wat wel bij ons interieur past.  Op dit soort schalen raak ik ook nooit uitgekeken en het heeft mij zelfs op ideeën gebracht.


De sidetable werd weer eens helemaal leeggehaald om te bekijken wat daar nu op mocht. Nu betrap ik mijzelf erop dat het vaak een verzamelplek voor handwerk spulletjes wordt. Gezellig, maar het staat natuurlijk wel rommelig. Zodoende werd alles weer even weggepakt. De glazen vaas mocht blijven staan en kreeg een nieuwe bewoner, witte narcissen. Ook werd dit schattige vogelhuisje gekocht om de vaas gezelschap te houden.


Met het vogelhuisje beginnen de lente kriebels al te komen, maar deze gezellige voorjaars bloemen versterken dit gevoel ook nog eens. Dit mooie bosje tulpen mocht ook mee naar huis. En met deze paar kleine aanpassingen hebben wij toch al redelijk het lente gevoel in huis gehaald.

You May Also Like

9 Reacties

  1. mooi blauwe druifjes gezellige bolletejes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor, het voorjaar in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, heerlijk!! Staat altijd zo gezellig :D De druifjes zijn alweer weg, net als de bos bloemen, dus ook hier is het weer tijd om wat voorjaarsbollen in huis te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he zo de lente binnen te halen, ik kan niet wachten op paastakken weer neer te zetten :) Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt fijn dat beetje lente in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blauwe druifjes zijn altijd leuk.
    Goed dat je het voorjaar in huis halt, er is buiten niets van te merken, helaas.
    Ik vind het gewoon bar koud, de wind gaat overal doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik heb van m'n moeder een pot met bolletjes ook staan, super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥