Art Challenge

by - februari 21, 2015

Door een paar Facebook vrienden ben ik genomineerd voor de 'Art Challenge'. Hierbij is het de bedoeling dat je iedere dag, voor vijf dagen lang, drie borduurwerken van jezelf laat zien en gelijk ook een ander nomineerd. Hier heb ik een tijdje over moeten nadenken, natuurlijk vind ik het leuk om de challenge over te nemen, ik heb alleen niet zoveel borduurwerken. Ook met afgemaakte borduurwerken kom ik hier niet aan. Om toch de challenge te doen heb ik een andere vorm bedacht. Ik ga nu ook vijftien borduurwerken laten zien maar dan verspreid over drie artikelen, ook heb ik er dus voor gekozen om de challenge op blog voort te zetten ipv op Facebook. Deze vijftien borduurwerken verdeeld ik over drie categorieën: Work in progress, afgewerkt en wishlist. Vandaag laat ik de eerste vijf borduurwerken in de categorie Work in Progress zien.

De Fall Fairy, een welbekend borduurwerk hier in de borduur-blogwereld en sinds juli 2011 werk ik ook aan haar. De mooie herfst tinten hebben mij verleid om haar te maken. En nog met ieder steekje geniet ik van haar prachtige kleuren.


Liberate Me. Een donker maar prachtig ontwerp van Tilton Crafts. Tilton Crafts heeft vele fantasy tekeningen omgezet in de mooiste borduurpatronen. Gelukkig hebben ze dit ook met mijn favoriete tekening van Victoria Francés gedaan en kan ik fijn sinds 22 November 2014 hieraan borduren.

Lotus Owl, een schattig uiltje in een poel van waterlotussen. Een borduurwerk met hele andere tinten dan waar ik normaal mee werk. Dit zorgt sinds 10 Augustus 2014 voor een aangename afwisseling. Helaas groeit ze nog niet zo goed als ik zou willen, maar dat komt vast nog wel.


Mini Autumn Cat Magic, ook een borduurwerk van Heaven and earth designs maar dan iets kleiner. Die mooie herfst kleuren komen ook in dit werkje weer terug. Omdat het een mini is zie je het resultaat erg snel, iets wat naast die andere grote werken erg fijn is. Sinds 7 oktober 2012 borduur ik aan haar.

En de laatste van vandaag: The Dolphin's Domain een borduurwerk van Dimensions. De eerste Dimensions die ik ga maken Er is nog geen steekje aan haar gezet maar de bedoeling is om haar binnenkort te starten, vandaar dat ik haar toch bij deze lijst heb neer gezet.

En met dit mooie borduurwerk sluit ik dit gedeelte van de challenge af. Voor de volgende keer laat ik vijf van mijn afgewerkte borduurwerken zien. Nomineren doe ik dit keer niet, mocht je het leuk vinden om op deze manier ook jouw borduurwerken te laten zien, neem de challenge dan gerust over 


You May Also Like

9 Reacties

  1. Leuk om al je kunstwerken-in-wording even te kunnen bekijken. Ik vraag me af of ik zelf wel aan 15 afgewerkte kruisjessteek-projecten zou geraken. Misschien wel wanneer ik kleinere zaken als kaartjes meetel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een hoop mooie werken onder handen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je deze challenge zo gaat voort zetten. Ben wel benieuwd naar de laatste hoe die gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige werken, 1 voor 1 even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige verschillende borduurwerken, Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥