The beginning of Christmas 2014

by - december 07, 2014


Net zoals voorgaande jaren loopt de Sint stilletjes ons huisje voorbij. Helemaal niet erg want 
dit maakt de Kerstman dubbel en dwars goed. We ( nouja ik) kunnen dan ook bijna niet 
wachten totdat de kerstversiering weer uit de schuur gehaald mag worden. Dit jaar waren 
we er al wel heel vroeg mee, in mijn ogen is begin december vroeg genoeg maar dit jaar
liepen we tegen een heel schattig, klein kerstboompje aan. Dus de afgelopen twee weken
ben ik gaan schuiven en verplaatsen om te kijken waar het boompje het beste kon staan.

Vorig weekend was ik al begonnen met de lampjes en de blauwe kerstballetjes, maar gisteren
is de overige versiering gekocht en erin gehangen. Herinneren jullie nog dat ik vorig jaar al 
schreef dat ik graag natuurlijke kerstversiering wou gaan gebruiken? Vorig jaar is dat er helaas 
niet van gekomen, maar dit jaar gelukkig wel! Dit jaar staat er een compleet nieuw boompje
( ca 63 cm) met nieuwe versiering! Voor het eerst in jaren ben ik er super tevreden mee!


You May Also Like

9 Reacties

  1. Gezellig he? De kerstboom staat bij ons sinds gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Ook hier hangt sinds gisteren de kerstversiering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk boompje zeg! Ik hoop dat mijn boompje volgende week ook deze kant op komt, maar dat is nog even afwachten. Aangezien mijn vader dan wel moet komen en dat nog niet helemaal zeker is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klein maar fijn :-) Erg leuk, die natuurlijke versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! En wat is je layout mooi, gave kleur heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk echt een heel mooi boompje.!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kerstboompje!! Leuk met al die natuurlijke elementen! Naast de ballen hebben wij er vorig jaar wat houten huisjes voor gekocht. En gezien we volgend weekend naar de kerstmarkt in Duitsland en het zuiden van het land gaan, zullen we vast nog wel meer leuks halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd zo fijn de kerstsfeer. Ziet er allemaal erg gezellig en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥