Afscheid nemen

by - december 05, 2014

Dat dit mijn week niet is weet ik. Mijn geplande tattoo afspraak ging niet helemaal volgens
 planning en ik moest de afspraak verzetten, tegenslag op school, vertraging van mijn bruidsjurk
 en ook werd Muisje ziek. Sinds gisterochtend was hij al niet lekker te pas en sinds gisteravond
ben ik gaan bijvoeren en begonnen met medicatie. Vanmorgen leek hij weer wat op te
krabbelen maar het idee dat hij niet door het weekend zou komen was aanwezig. Vanavond
mochten we bij de dierenarts langskomen maar langzaam aan zag je hem verslechteren, de
prognose was dus ook niet best. We wilden het toch proberen en gaven hem een kans. 


Hij kreeg wat injecties en vocht toegediend. Eenmaal thuis heb ik hem in een warme
handdoek gewikkeld en heb hem zoveel mogelijk met rust gelaten. Een uurtje later was hij er
al niet meer, het mocht dus niet helpen. Wat het is geweest weten we niet precies, maar bij
konijnen is het toch vaak lastig te bepalen.Gelukkig heeft hij nu geen pijn meer. Muis, we
hebben je niet lang gehad (vanaf 30 januari 2014) maar ik en Floortje zullen je missen 

You May Also Like

11 Reacties

  1. Ach, wat een naar nieuws. Je meldde van de week toch al dat hij wat slomer was?
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel sterkte , is niet leuk om een huisdieren te verliezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een nare week....♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gossie :(
    Een huisdier missen is nooit leuk.
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww<3 Heel erg veel sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een nare dingen allemaal, veel sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo triest. Het is altijd zo moeilijk wanneer je afscheid moet nemen van een huisdier.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥