Einde van het kamperen

by - december 04, 2014

Een tijdje geleden, op een mooie zomerse dag besloot ik de konijntjes buiten te gaan  huisvestigen. Ze genoten van de frisse lucht en het uitzicht en ik van een schoon huis. Nu dat de dagen kouder worden werd het hok steeds afgedekt met een dikke  handdoek, om de ergste kou buiten te houden. Natuurlijk hebben ze sinds de herfst een lekkere warme winterjas aangemaakt dus voor de kou was ik nooit zo bang.

Maar toch knaagde iets aan mij. Die twee beestjes alleen buiten. Zomers ga je nog wel eens bij ze zitten, maar tegenwoordig is het zo koud dat je ze snel even voert en daarmee houd het wel op. Ze missen toch een stukje aandacht en controle ( muis is al wat ouder) 

Dus sinds vandaag staan ze weer lekker binnen. Permanent, want eenmaal binnen gehaald kunnen ze niet weer naar buiten. Sinds vanmiddag genieten ze weer van een schoon hok, wat speeltjes en wat lekkers. Zo te zien vinden ze het wel prima en Bentley  is er ook blij mee, zijn vriendjes zijn er weer! En Muis, die kan ik nu extra goed in de gaten houden want Meneertje is toch wel wat slomer als normaal..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een mooie nijntjes! En ik zou ze ook binnenhalen. Het is maar goed dat ik geen boerin ben.....ik zou denk ik de koeien jasjes aandoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige foto's. Ik haalde mijn konijn ook altijd naar binnen. En dan met voorjaar weer naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's.

    hoeveel jaar zijn er al ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk toch, en heerlijk in die koude maanden twee extra vriendjes om te knuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥