December Photo-a-day challenge

by - november 30, 2014

`
Dat ik van lijstjes en challenges houd weten jullie inmiddels wel. Na een mislukte
poging voor de Wildevrouw Challenge ( was gewoon niet zo mijn ding) heb ik weer plek
voor een nieuwe Challenge. En omdat het morgen (alweer!) 1 december is, is de keus voor
een December Challenge natuurlijk snel gemaakt.


 Na de 25 Days of Blogging Christmas Challenge van vorig jaar, ga ik nu voor een Photo-a-
day Challenge
. Iedere dag zal ik op mijn instagram account een foto plaatsen die bij de
opdracht hoort. Op de zondag zal ik hier op deze blog de foto's samen voegen in één bericht.
De komende maand zal ik foto's maken met de volgende onderwerpen:

Gaan jullie ook een december challenge doen?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Heel veel plezier met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!, ben benieuwd wat we allemaal gaan zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe al mee aan het Day Zero project (http://jeetjedoet.blogspot.nl/). Ik heb het nu te druk voor nog een challenge maar misschien volgend jaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge! Veel plezier met het uitvoeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes en ben erg benieuwd naar jou invulling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Have fun!! Ik ben toch niet overstag gegaan haha..mis enige regelmaat in m'n (werk)leven om hier standaard elke dag aan te denken! ;) Ben benieuwd naar jou foto's! Zal ze volgen op IG :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ben benieuwd naar jouw foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥