December Photo-a-day Challenge :: Week 1

by - december 08, 2014

De eerste week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn instagram
account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft heb ik
ook een foto overzichtje van de eerste week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst lijst is, probeer ik dit
thema er ook zoveel mogelijk in te houden.





























Day 1: Your view today
Day 2: Favorite holiday movie
Day 3: Red
Day 4: Joyous
Day 5:  Today's Temperature
Day 6: Shopping
Day 7: Bright

Op naar de volgende week! ^^

You May Also Like

4 Reacties

  1. Ik zie ze elke dag wel op instagram voorbij komen maar als nog leuk om even een klein overzichtje te zien! Helemaal handig als ik het een keertje een dagje niet zie. En the grinch blijft ook echt mijn favoriete kerstfilm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om jou invulling te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥