Een nieuw vriendje

by - december 13, 2014

Vanmorgen had Floortje een spannende date, sinds dat Muis is overleden was ik  opzoek naar een nieuw vriendje voor haar. Heel toevallig kwam er een leukerd op de dierenartspraktijk waar ik stage loop langs, eentje van het konijnen asiel Goofy Een aantal dagen later heb ik Timo gereserveerd en vanochtend mochten we langs komen om te kijken of onze Floor hem ook leuk zou vinden. Zoals altijd verliep het koppelen wat stroef, maar dat is normaal. Ze vlogen elkaar niet in de haren en dat is een erg goed teken. De komende dagen zullen ze elkaar wat beter leren  kennen op neutraal terrein maar voor nu mogen ze beiden even bijkomen. Everyone.. meet Murray, een leuke heer van ongeveer  2 jaar oud.


You May Also Like

10 Reacties

  1. Oh wat ziet deze er tof uit zeg, *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Lieverdje zeg!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, hij heeft wel wat weg van een rockster ;-) Hij is leuk en vast heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij deed me een beetje denken aan Shifu uit Kung Fu Panda. Alleszins een leuke aanwinst bij jullie familie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zo mooi! <3 Hopelijk verloopt de koppeling verder goed en mag hij lekker bij jullie blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww wat een leukerd... Dat haar ziet er echt grappig uit haha. Dat het verder maar goed mag blijven gaan tussen de nijnen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥