De laatste loodjes

by - december 12, 2014


Vorige week was niet zo mijn week, dat konden jullie al hier lezen. Deze week was
ook apart. Vele emoties en gevoelens kwamen om de hoek kijken. Van verdriet,
blijdschap tot aan onzekerheid. Ik heb nog nooit zoveel verschillende emoties in één 
week gevoeld. Maar het is het waard geweest want nadat ik afgelopen woensdag 
mijn twee eind proeves heb behaald, leverde ik vandaag het laatste dossier in.



Terwijl gisteren de Amaryllis zo mooi uitkwam was ik nog aan het typen. Het laatste
verslag. Misschien wel het laatste verslag wat ik voor het AOC maak, misschien wel
het laatste verslag ooit! Een aparte gedachte, ik heb immers altijd verslagen gemaakt,
 toetsen geleerd en stage gelopen. De gedachte dat dit allemaal voorbij is, is zowel heerlijk
als vreemd. Opeens ben je student af.  Al duurt het waarschijnlijk nog wel eventjes
voordat ik dat papiertje in handen heb. Hopelijk midden tot eind januari.


En wat ik nu ga doen? Heerlijk genieten van mijn rust! De afgelopen weken waren eigenlijk
te druk en te heftig voor mij. Zowel lichamelijk als emotioneel. Ik heb er behoorlijk wat
klachten en stress aan over gehouden, dus nu is het tijd om te ontspannen. Al gaat volgende
week stage nog wel gewoon door. Maar één ding is zeker, ik ga met een heel tevreden
gevoel mijn kerstvakantie straks in! 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Altijd spannend afstuderen, proficiat. Veel plezier met handwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd.Fijne vakantie kom maar lekker bij en dan kun je je lekker focussen op je leven als studentaf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga maar lekker ontspannen je hebt het verdient. Helemaal na een emotionele achtbaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je rust! Je hebt het verdiend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de tijd die je nu hebt, ontspanning heb je wel verdiend na alle ellende met school :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥