Geslaagd!

by - december 10, 2014


Terwijl de dag vroeg begon stond er al een hele planning in de agenda.
Bepaalde zaken nog even doorlezen, die laatste feitjes nog even in je hoofd stampen
en dan om 13:00 was het zover. Het begin van mijn proeve, of eigenlijk beter gezegd
ProeveS! Want ik had er twee. Met knikkende knieën stapte ik de praktijk binnen en 
begon gewoon aan mijn dagelijkse taken. De vragen en opmerkingen kwamen vanzelf 
wel. Een tijdje later begon ik mij steeds meer op mij gemakt te voelen en de antwoorden
kwamen vanzelf. Ongelovelijk wat je allemaal onthoud van 4 jaar studeren! Anderhalf
uur later was het tijd om de formulieren in te vullen, het oordeel kwam eruit:
ik ben geslaagd! Ik kon het ( en kan het nog steeds) niet bevatten, 4.5 jaar heb ik 
er tegenop gezien, maar vandaag heb ik gewoon mijn eindexamens gehaald!
Helaas moet ik nog één arrangement doorwerken en daarna kan mijn uitslag naar
de examencommisie worden gestuurd voor de aanvraag van mijn diploma. Maar
we zijn er bijna, zo dichtbij dat je het bijna kan vastpakken. 


You May Also Like

12 Reacties

  1. Super Proficiat♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, enorm gefeliciteerd! Goed gedaan! Wat een last zal er van je schouders glijden, al moet je kennelijk nog iets afronden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk nieuws. Daar hoort natuurlijk een welverdiende proficiat bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd! Echt verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, je hebt het gewoon gedaan hé!!! Die 4.5 jaar druk maken, 4.5 jaar geen zin, mopperen, boos zijn en vooral van het kasje naar de muur worden gestuurd! Het was verschrikkelijk, maar wouw wat je er nu voor terug hebt hé!

    Je hebt gewoon geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd meis...wat Super!!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had het al op Facebook gelezen maar wat fijn dat je nu eindelijk bijna geslaagd ben! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof zeg, van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥