December Photo-a-day Challenge :: Week 2

by - december 14, 2014


De tweede week van de December Photo-a-day Challenge is alweer om. Op mijn
instagram account konden jullie dagelijks de foto's voorbij zien komen, maar zoals belooft
heb ik 
ook een foto overzichtje van deze week gemaakt voor hier op Kersenbloesems.
Dit was mijn invulling van de lijst, aangezien het een december/kerst challenge is, probeer
ik dit 
thema er ook zoveel mogelijk in te houden.































Day 8: Ornaments
Day 9: Something you're reading

Day 10: Wrapping paper
Day 11: Green
Day 12: A beautiful sight
Day 13: Family
Day 14: Christmas Tree 

En dit was alweer week 2. Ik ben helemaal verbaasd dat het ondanks de drukte rondom mijn
examen mij toch gelukt is om iedere dag een foto te posten ^^ Sommige foto's ( dag 10 en 11)
komen van het internet, omdat ik die dag met deze foto's aan het knutselen ben geweest en ze 
pasten ook nog eens binnen het dagthema. Op naar week drie alweer, december vlieg voorbij!

You May Also Like

3 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥