Wildevrouw Challenge

by - november 01, 2014


Via Facebook werd ik weer uitgenodigd voor een challenge. De challenge om in 30 dagen
de Wildevrouw in jezelf te bevrijden. Iedere dag, voor 30 dagen lang wordt er een video-
boodschap online gezet door de bedenkster en schrijfster Katja de Man. Dit zijn korte
opdrachten die je dezelfde dag nog kan uitvoeren. De kernwoorden zijn vrijheid, plezier,
genieten, levenskracht, inspiratie, vitaliteit en creativiteit. De bedoeling is dat je de opdracht
zo uitvoerd dat je dicht bij jezelf blijft, iedereen zal de opdrachten dus anders zien en
uitvoeren! De Challenge ga ik aan om terug te vinden wat belangrijk is, mijn dromen
duidelijker voor ogen te krijgen en om stappen vooruit te zetten. Maar ook om van
de kleine dingentjes te genieten, wat natuurlijk op Kersenbloesems centraal staat.

Dag 1: Het leven vieren
Met een lekker drankje toost je op het leven en zo begin je deze Challenge.
Als onderschrift schreef ik erbij: 'Hierbij toost ik op alles wat ik de laatste tijd heb 
bereikt en nog wil bereiken. Een toost op mijn passies en dromen die ik de komende 
tijd wil doen laten uitkomen.

Wat vind jij van deze Challenge en doe je ook mee?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een leuke challange, ik ga even op haar pagina kijken, want misschien wil ik ook nog meedoen :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met de challange, hier word niet mee gedaan. Soms soms is het beter om iets niet te doen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! EN het past echt precies bij je op dit moment! Twijfels slaan me hier om de oren of ik ook mee zou doen..Hmm, misschien zo maar eens een kijkje nemen op haar site!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat lijkt me een leuke, ik ga eens kijken voor meer informatie! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥